Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهلت ثبت اثر در هفتمین جشنواره فیلم دانشجویی تا 25 دی ماه تمدید شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش فیلم های کوتاه، داستانی، مستند کوتاه و بلند و فیلمنامه به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

همچنین بخش انیمیشن نیز به این جشنواره افزوده شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوع آسیب های اجتماعی با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به برگزیدگان بخش انیمیشن در بخش بهترین فیلم تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه 15 میلیون ریال جایزه نقدی، به بهترین کارگردانی تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه 12 میلیون ریال جایزه نقدی و به بهترین دستاورد فنی و هنری تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه ۱۰  میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی را در دو بخش فیلم و فیلمنامه  با هدف نمایش آثار دانشجویی با موضوع “آزاد” و “پیشگیری از اعتیاد” در اسفند ماه ۹۶ در شهر زاهدان برگزار می کند.

جشنواره ملی فیلم دانشجویی، تلاشِ کوچکی است برای جمع آوری ایده های هنرمندانه دانشجویان جوان ایرانی و ارتقاء سطح بینش و آگاهی و افزایش امید به آینده ای بهتر. دانشجویان به دلیل حضور در بطن اجتماع و داشتن نگاهی هنری آمیخته با رویکرد منتقدانه و دغدغه مند می توانند در زمینه تولیدات هنری سهم ارزنده ای داشته باشند.

آخرین مهلت ارسال فیلم و فیلمنامه ۳۰ دی ماه اعلام شده است و اطلاع رسانی آثار پذیرفته شده در بخش فیلم، فیلمنامه نیمه دوم بهمن اعلام می شود.

همچنین این رویداد فرهنگی از 7 تا 10 اسفند برگزار خواهد شد. 

مدت زمان آثار در بخش فیلم  به طور کلی شامل سه بخش می باشد که عبارتند از:

بخش کوتاه داستانی :از ۱ تا ۳۰ دقیقه

بخش مستند (کوتاه) از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه

بخش مستند  (بلند) بیشتر از ۳۰ دقیقه

 

این جشنواره در سطح ملی برنامه ریزی شده و کلیه دانشجویان دانشگاه های دولتی و غیر دولتی می توانند در این جشنواره  شرکت کنند. همچنین آثار تولید شده از سال ۱۳۹۲ که در دوره گذشته جشنواره به نمایش در نیامده می توانند  متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره باشند و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی برای دانشجویان وجود ندارد.

متقاضیان شرکت در جشنواره باید با مراجعه به پرتال  جشنواره به آدرس http://stufilmfestival.ir نسبت به ثبت فرم تقاضا اقدام کرده و تا تاریخ اعلام شده نسخه بازبینی را به دبیرخانه تحویل دهند.

*نشانی و شماره تماس دبیرخانه:  زاهدان، خیابان دانشگاه، دانشگاه سیستان و بلوچستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی

 آدرس سایت جشنواره بخش فیلم و فیلمنامه  http://stufilmfestival.ir  شمارهتماس: ۳۱۱۳۶۳۲۱-۰۵۴ و  ۳۱۱۳۶۳۲۵-۰۵۴

  شماره فکس : ۳۳۴۴۷۱۲۳-۰۵۴

علاقه مندان برای آگاهی از جوایز هر بخش و مجموعه کامل قوانین حضور در این رویداد به ادرس   http://stufilmfestival.ir/آیین-نامه/  مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرنگار مهر، براساس جدول زمان بندی سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجویان از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برای ثبت درخواست در دانشگاه های مبداء و بارگزاری مدارک لازم فرصت دارند.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۲ تیر آغاز شده و تا روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد. رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدا روز یکشنبه ۱۷ تیر لغایت یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ انجام می شود.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو از روز دوشنبه یک مرداد ۱۴۰۳ لغایت سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ انجام می شود. بررسی و اعلام نتایج توسط دانشگاه مقصد، تایید نهایی و تثبیت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد لغایت چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ انجام می شود.

کد خبر 6097877

دیگر خبرها

  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی