Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مدیریت شهری نیازمند پیوست فرهنگی است، گفت: اقداماتی در حوزه مدیریت شاهرود صورت گرفته اما جای پیوست فرهنگی آن خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شکری در دیدار صبح سه‌شنبه با شهردار شاهرود به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه پیوست فرهنگی دارای اهمیتی بسزا است، تاکید کرد: اگر اقدامات توسعه محور را بدون پیوست فرهنگی بخواهیم، قاعدتاً فقط به عمران شهر فکر کرده‌ایم و چیزی را به نام توسعه شهری به صورت همه جانبه نخواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای توسعه همه جانبه شهر، قطعاً نیاز به پیوست فرهنگی در امور است و اگر این خلاء پر شود، تا حد زیادی می توان به توسعه همه جانبه شاهرود امیدوار بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه اقدامات خوبی در مجموعه مدیریت شهری شاهرود رخ داده اما هنوز کافی نیست، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های بسیار عظیم این شهر مانند مداحان، هیئت های مذهبی، روحانیان، موسسات قرآنی و فرهنگی، هنرمندان، ورزشکاران، مهندسان، معماران، معلمان، دانشگاهیان، دانش آموزان، جوانان، اهالی فرهنگ و هنر و ده ها قشر دیگر می توانند، مدیریت شهری را در تلفیق پیوست فرهنگی و توسعه شهری همراهی کنند.

شکری ضمن تقدیر از نگاه خوب شهردار جدید شاهرود به همراهی اقشار مختلف موثر در شهرستان، تاکید کرد: تداوم این راه به استفاده از ظرفیت های خوب این شهرستان غنی منجر خواهد شد که قطعاً باعث توسعه همه جانبه می شود.

وی افزود: تبلیغات اسلامی استان سمنان، آماده همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی و دینی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی و تخصصی برای جامعه هدف شهرداری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد

منابع عراقی از تفاهم نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه پروژه جاده توسعه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشور‌ها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد