Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از رأی الیوم،  برخی رسانه ها اطلاعاتی به بیرون درز دادند مبنی بر اینکه حکومت عربستان قصد دارد شاهزاده های بازداشت شده در هتل مجلل«ریتز کارلتون»که هنوز آزاد نشدند را به زندان بدنام«الحائر» در ریاض منتقل کند؛ این زندان مخصوص تروریست ها و مجرمان خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع آگاه گفتند که در عمل شاهزاده هایی که هنوز آزاد نشدند از هتل مجلل به زندان الحائر منتقل شدند.

برخی منابع گفتند که بازداشت شده های باقی مانده که تعدادشان 60 نفر است روز یکشنبه به زندان الحائر منتقل شدند.بارزترین این زندانی ها شاهزاده«الولید بن طلال»، شاهزاده«ترکی بن عبدالله» امیر سابق ریاض و شماری از مسئولان حکومتی هستند که حاضر نشدند حداقل تا کنون با حکومت عربستان معامله کرده و امتیاز دهند تا آزاد شوند.

پیش از این سرلشکر بازنشسته سعودی« انور عشقی»گفته بود که برنامه ای برای تحویل بازداشت شده ها به زندان الحائر وجود ندارد.

عشقی همچنین تصریح کرد که شاهزاده الولید بن طلال و بقیه بازداشتی های ریتز کارلتون به زودی از بازداشتگاه شان در هتل آزاد می شوند.

برخی اطلاعات نیز منتشر شده بود که هتل ریتز کارلتون در ریاض پایتخت عربستان سعودی در ماه فوریه آینده فعالیت های عادی خود ار از سر می گیرد.

 

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند