Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ای از دانشگاه ها درخواست کرد دانشجویان بی بضاعت را شناسایی و برای بهره مندی از تسهیلات دانشجویی و وام به صندوق مذکور معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ای به دانشگاه ها اعلام کرد:

در راستای تاکید نهادهای نظارتی و اجرای قوانین و مقررات پرداخت تسهیلات دانشجویی و توزیع اعتبارات وام بین دانشجویان نیازمند، به استناد بند ۱۲ اساس نامه و مواد ۴ و ۵ آیین نامه نحوه استفاده از وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان مبنی بر این که «دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی داخل کشور با توجه به استعداد و استحقاق مالی و دریافت نکردن بورس، کمک یا وام از سازمان های دیگر، همچنین اشتغال نداشتن به کاری که مستلزم دریافت اجرت باشد و جهاتی که پرداخت وام یا کمک را ایجاب کند، با رعایت ضوابط مقرر از طرف هیات امناء و حدود امکانات صندوق از وام مربوط استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به استناد ماده ۲۱ آیین نامه نحوه استفاده از وام های صندوق رفاه دانشجویان به استحضار می رساند مسئولیت هرگونه تشخیص موارد مذکور و تعیین شرایط استحقاق دانشجوی مستعد کم بضاعت، تایید مدارک و مستندات دریافت وام و صحت نداشتن اشتغال، برعهده دانشگاه (معاونت دانشجویی) خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی

اطلاعیه شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش ایسنا، شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتشر شد، این انتخابات به صورت الکترونیکی در سامانه جامع مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به نشانی journals.dmsrt.ir در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ طبق زمانبندی انتخابات برگزار خواهد شد.

دانشجویان فعال نشریات دانشجویی می‌توانند جهت ثبت نام الکترونیکی کاندیداتوری که شرایط نامزدی و روش ثبت نام در ماده ۶ و ۷ شیوه نامه پیوست آمده است در سامانه مذکور ( journals.dmsrt.ir ‬) از ۲۱ فروردین ماه‬ تا ۲۷ فروردین ماه اقدام کنند.

شرایط نامزدی در انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه (مطابق ماده ۶ شیوه نامه پیوست):

۱- مدیرمسئول نشریه فعال باشد.

۲- ملاک برای تعیین احراز شرایط نامزدی در انتخابات همان ملاک آئین نامه آموزشی و تحصیلات تکمیلی است که شامل هشت ترم (تبصره ۲ ماده ۶) برای مقطع کارشناسی، چهار ترم برای مقطع کارشناسی ارشد و هشت ترم برای مقطع دکتری است.

تبصره ۲- بر این اساس بند ۲ این ماده دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی که شاغل به تحصیل در سال آخر مقطع تحصیلی خود می‌باشند در صورتی می‌توانند اعلام نامزدی نمایند که دو ترم تحصیلی دیگر در دانشگاه به عنوان دانشجو حضور داشته باشند. دانشجوی شاغل به تحصیل در ترم ۸ مقطع کارشناسی با شرط داشتن ۱۵ واحد درسی غیر از واحدهای درسی ترم جاری (ترم ۸) می‌تواند در انتخابات نامزد شود. دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی با شرط تعهد مبنی بر باقی ماندن دو ترم از تحصیل خود می‌توانند نامزد انتخاب شوند.

شرایط ثبت نام الکترونیکی نامزدی در انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه (مطابق ماده ۷ شیوه نامه پیوست)

ماده ۷- نامزدها می‌بایست در هنگام ثبت نام، مدارک ذیل را در سامانه جامع نشریات دانشگاهی بارگذاری کنند.

۱- کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل در نیمسال جاری در خصوص دانشجویان و یا کارت پرسنلی و یا عضویت هیأت علمی در خصوص کارکنان و اعضای هیئت علمی.

۲- بارگذاری شماره‌های منتشرشده طبق جدول مندرج در تبصره ۳ ماده ۱ در سامانه جامع نشریات دانشگاهی journals.dmsrt.ir.

دانلود شیوه نامه انتخابات

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • دانشجویان میهمان چه شرایطی باید داشته باشند؟
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • دانشجویان میهمانی چه شرایطی باید داشته باشند؟