Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: با توجه به اهمیت توزیع نهال سالم و جلوگیری از شیوع آفات و بیماریها، گشت ویژه نهال با حضور نماینده مرکز تحقیقات، نماینده نیروی انتظامی ،قاضی تعزیرات حکومتی ،نماینده مدیریت شهرستان کرمان و روسای بخشهای ماهان و مرکزی،ازنهالستانهای تولید نهال به منظور ابلاغ اخطاریه جهت عدم فروش نهال غیر مجاز و همچنین بازرسی از نهالستانهای دارای مجوز، بازدید سر زده صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این بازدید ازمراکز عرضه و توزیع نهال در جاده قدیم ماهان ، هفت باغ و شرف آباد بازدید بعمل آمد وبه مراکز فوق اخطاریه کتبی در خصوص عرضه نهال مجوز دار ،دارای لیبل وگواهی بهداشت و سالم و همچنین ارائه فاکتور فروش داده شد.


مسعودی افزود:افرادی که تمایل به تولیدوتوزیع نهال دارندمی توانندجهت اخذ مجوز فروشندگی، ظرف مدت دو هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را دریافت نمایند .


وی در پایان گفت: در همین راستا گشت ویژه نهال به صورت مستمر از مراکز عرضه و توزیع نهال بازدید خواهندکرد و در صورت تخلف با افراد سودجو و عرضه کنندگان نهال بدن مجوز برخورد قانونی صورت خواهدپذیرفت.

انتهای پیام/ی

نظارت و کنترل بر توزیع نهال سالم با همکاری تیم نظارتی در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان