Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@00:02:34 GMT

طراحی پرینتر سه‌بعدی تیم پژوهشی واحد پردیس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۲۲۶۹

طراحی پرینتر سه‌بعدی تیم پژوهشی واحد پردیس

به گزارش ایسکانیوز، تیم پژوهشی واحد پردیس موفق به طراحی پرینتر سه‌بعدی شد؛ سفیدگر سرپرست این تیم با بیان این خبر افزود: «در فناوری ساخت پرینتر اف دی ام از تزریق مواد پلاستیکی استفاده می‌شود، اما برای ساخت پرینتر سه بعدی از رزین برای تهیه قالب و از پودر برای ساخت محصول نهایی استفاده می‌شود.»

حسین عباسپور رئیس واحد پردیس با قدردانی از این تیم پژوهشی به ویژه خانم بهادری مقام دانشجوی گروه مهندسی مکانیک ابراز امیدواری کرد با توجه به سیاست‌های واحد درباره گسترش فعالیت‌های پژوهشی به زودی شعار «واحد نوآور، فناور و کارآفرین» تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا خدایاری رئیس اداره پژوهش و فناوری واحد پردیس نیز با قدردانی از فعالیت‌های این تیم تحقیقاتی اظهار کرد: «امروزه پرینترهای سه بعدی کاربردهای متفاوتی دارند که با توجه به امکان استفاده وسیع آنها در صنایع طلاسازی، خودروسازی و هوافضا بسیار گرانقیمت هستند.»

204

رئیس واحد پردیس حسین عباسپور طراحی پرینتر سه‌بعدی تیم پژوهشی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که طی۲۳ جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا ۳۱۶۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پرداخت کنند.

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر ۲۵ شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • ببینید| رازگشایی جنجالی پردیس پورعابدینی از سیمرغی که حسش به آن هیچی بود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود