Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@21:25:31 GMT

کشف 5 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۲۵۲۴

کشف 5 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" نعمت الله آزادی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی برفعالیت فردی در یک واحد کارگاه چوب بری در امر قاچاق چوب، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی" آغوزبن" این فرماندهی در بازدید از این واحد موفق شدند، 5 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آزادی، افزود: چوب های قاچاق مکشوفه تحویل نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

آزادی، عنوان داشت: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل های قبل بوده و به مارسیده و ما نیز باید آن را به نسل آتی تحویل دهیم.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی