Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@10:46:20 GMT

ابهام بزرگ در انتقال کوتینیو به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۲۸۵۱

ابهام بزرگ در انتقال کوتینیو به بارسلونا

به گزارش ایسکانیوز، امروز اولین کنفرانس خبری خرید جدید بارسلونا برگزار شد و بر خلاف تصور، نایب رییس این باشگاه نیز در این جلسه حضور یافت. اخباری در خصوص پرداخت رقم 160 میلیون یورو، شامل 120 میلیون یورو نقدا و 40 میلیون یورو بندهای مختلف در قرارداد کوتینیو از سوی بارسلونا به لیورپول شنیده شد که مستره آن را تایید نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستره گفت: "باشگاه بارسلونا همیشه در تلاش برای جذب کوتینیو بود ولی تفاوت انتقال در زمستان با تابستان، کاهش قابل توجه مبلغ قرارداد بوده است اما ما به علت تعهداتی که به لیورپول داده ایم قادر به افشای جزئیات آن نیستیم.

اگر من در مورد قیمت خرید کوتینیو صحبت کنم، این به منزله تخطی از قرار ما با لیورپول است. از نظر من رقم قرارداد بد نبوده اما من قادر به افشای آن نیستم."

یک نکته ابهام برانگیز دیگر، حضور آلبرت سولر در این کنفرانس بود که در ماه اکتبر از سمت اجرایی خود در بارسلونا استفعا داده بود.

مستره در این خصوص گفت: "من نمی توانم در مورد این اتفاقات صحبت کنم. نکته مهم انتقال کوتینیو به بارسلوناست. اگر مدیریت بارسا علاقمند به جذب بازیکنی باشد و اسکار گراو، مدیر اجرایی باشگاه آن را شدنی بداند، پاسخ ساده خواهد بود."

606

بارسلونا مسی کوتینیو لیورپول

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تکلیف 8 تیم برتر این مسابقات مشخص شده و حالا طرفداران فوتبال منتظر مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی هستند که در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

در این شرایط گمانه‌زنی‌ها درباره میزبان یا میهمان بودن تیم‌ها در مرحله بعدی نیز به وجود آمده است. موضوعی که می‌تواند بر اساس قوانین برگزاری جام حذفی به ضرر سه تیم صعود کرده باشد.

مس رفسنجان، ملوان انزلی و هوادار تهران سه تیم باقیمانده در حذفی هستند که هردو بازی گذشته خود را در خانه برگزار کردند و برنده شدند. بر اساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات حذفی هرتیمی که دو بار متوالی میهمان باشد، قطعا بازی بعدی‌اش را در خانه خود برگزار می‌کند و برعکس اگر تیمی دو بازی متوالی میزبان باشد، بازی بعدی اش را خارج از خانه انجام می‌دهد.

میزبانی مس ، ملوان و هوادار در دو مرحله قبلی باعث شده تا آنها در حالت عادی با هر تیمی برخورد کنند میهمان باشند و خارج از خانه بازی کنند. البته یک استثنا وجود دارد و آنهم این است که آنها به قید قرعه با هم بازی داشته باشند. اگر مس، ملوان و هوادار بر اساس قرعه به یکدیگر برخورد کنند بار دیگر باید قرعه کشی شود و محل برگزاری مسابقه را متوجه شوند.

به عبارت دیگر اگر سه تیم مذکور در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم‌های چادرملو، گل‌گهر، آلومینیوم، تراکتور و سپاهان برخورد کنند، تحت هر شرایطی خارج از خانه بازی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم