Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای خاتم و کتابخانه ۱۵ خرداد، نشست دیدار و گفتگو با پروین پناهی در قالب نشست ویژه «نقش قلم» روز چهارشنبه ۲۰ دی در سرای محله حسینی برگزار می شود.

این برنامه با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نویسندگان گروه سنی خود برگزار می شود و کتابخانه ۱۵ خرداد در این نشست صمیمی میزبان پروین پناهی نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی در این نشست در باره خود و آثارش سخن می گوید و به پرسش های مخاطبان در باره ادبیات پاسخ می دهد.

پروین پناهی، شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، ۲۶ دی ماه ۶۴ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی، کارشناسی ارشد ادبیات تطبیقی، عضو انجمن نویسندگان وکودکان و نوجوان، عضو هیئت داوران در سه دوره جشنواره مجازی کتابخوانی، عضو هیئت داوران در دو دوره جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان، مدرس و داور دو دوره از جشنواره مادران قصه گوی شهر تهران و صاحب چندین اثر در زمینه ادبیات کودکان است.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۰ دی از ساعت ۱۰ در سرای محله حسینی فردوس واقع در خیابان فردوس، خیابان شهیدان اسماعیلی برگزار می شود.

502

پروین پناهی نقش قلم سرای محله حسینی عضو انجمن نویسندگان جشنواره مادران قصه گو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود