Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های ماه گذشته خود از واحد‌های تولیدی و صنفی فرآورده‌های ساختمانی استان تهران، انواع مصالح غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، مسلم بیات در خصوص بازرسی از واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی گفت: در جریان این بازرسی‌ها، بتن آماده با نام تجارتی بتن دهکده در واحد تولیدی در کیلومتر ۶ جاده قدیم کرج، شن وماسه با نام تجارتی راه‌شن در واحد تولیدی راه‌شن پاکدشت در محدوده جاده جمال‌آباد، شن وماسه با نام تجارتی زرین‌ماسه، در واحد تولیدی زرین‌ماسه شریف‌آباد، در محدوده جاده جمال‌آباد، به علت تولید بدون مجوز استاندارد توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیات افزود: از دو تولید کننده رنگ ساختمانی با نام تجارتی مهتاب در واحد تولیدی درجاده آبعلی و رنگ ساختمانی با نام تجارتی توسن وارنا در واحد تولیدی در جاده خیرآباد شهرستان ورامین، به علت ممانعت از بازرسی به دادگاه شکایت شد.
همچنین لوله‌های pvc با نام تجارتی جهان‌پلیمرتهران در واحد تولیدی در صفادشت، به علت جعل نشان استاندارد و فک غیرقانونی پلمب و لوله‌های pvc با نام تجارتی ساکوپلیمر گلپایگان در واحد تولیدی با همین نام در منطقه بهارستان، به علت ممانعت از بازرسی، غیراستاندارد تشخیص داده و متخلفین به دادگاه معرفی شدند.
وی ادامه داد: تولیدکننده رنگ روغنی براق از واحد تولیدی به‌آفرین در شهرقدس، به علت تولید و عرضه کالای بدون نشان استاندارد و نیز ممانعت از بازرسی، دادگاهی شد.
بیات در خصوص بازرسی از واحد‌های صنفی نیز در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این بازرسی‌ها، چسب کاشی با نام‌های تجارتی ساروج اسپات و افرند در واحد صنفی برزگر در شهرک صدف، چسب کاشی و پودر بتونه با نام تجارتی ارژنگ در واحد صنفی در بلوار آزادگان شهرستان رباط کریم، به علت تولید غیراستاندارد شناسایی و متخلفین به دادگاه معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد