Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۲۲۶ تازه داماد به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه در زندان‌های استان اصفهان به سر می‌برند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار زندانیان جرایم مالی استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۸۵ نفر به دلیل جرایم مالی در زندان بسر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۴۲۸ نفر زندانی جرایم مالی با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان از بند رهایی یافته‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: ۱۹ میلیارد تومان از اعتبارات آزادی جرایم غیر عمد استان اصفهان در سال جاری از محل وام و تسهیلات، ۱۳ میلیارد تومان از محل گذشت شکات و شش میلیارد تومان نیز از طریف کمک‌های بلاعوض برای زندانیان تامین شده است.

وی با بیان اینکه ۷۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان نیز با کمک خیریه‌ها از بند رهایی یافته‌اند، افزود: این مددجویان با کمک ۶۰۰ میلیون تومانی خیریه‌ها آزاد شده‌اند.

گرجی زاده در خصوص تفکیک زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان نیز گفت: از تعداد یک هزار و ۸۰ نفر زندانی جرایم مالی و غیر عمد استان اصفهان ۲۲۶ نفر تازه داماد برای مهریه، ۱۸ نفر برای پرداخت نفقه و مابقی به دلیل ژرداخت دیه برای تصادفات و بدهی‌های مالی در زندان بسر می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه اینکه می‌گویند "مهریه را کی داده و کی گرفته" امروزه در جامعه صدق نمی‌کند، افزود: خانواده‌ها باید بیش از گذشته نسبت به انتخاب همسر برای فرزندانشان دقت کنند چرا که رشد آمار زندانیان مهریه در اصفهان نگران کننده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در ادامه به افزایش ۳۵ درصدی محکومیت های مالی در استان اصفهان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: وضعیت اقتصادی جامعه و گرفتاری خانواده‌ها دو دلیل اصلی افزایش این نوع محکومیت‌ها است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان