Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@12:35:03 GMT

دزد باغ مرکبات با کلاشینکف اسباب بازی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۳۴۶۵

دزد باغ مرکبات با کلاشینکف اسباب بازی دستگیر شد

حوادث رکنا: سارق سابقه داری که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت در روستا‌های شهرستان عنبرآباد اقدام می‌کرد دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری سارقی که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت Stealing اقدام می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف سبحانی اظهار داشت: این سارق که فردی معتاد Addicted است در آخرین اقدام خود سعی بر سرقت از یکی از باغ‌های مرکبات در یکی از روستا‌های شهرستان را داشت که با هوشیاری صاحب باغ و حضور به موقع پلیس Police دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم با ساخت و استفاده از یک وسیله دست ساز که در آن باروت قرار می‌گرفت در حین ارتکاب جرم Crime با ایجاد یک انفجار و صدای مهیب و تولید رعب و وحشت، اقدام به سرقت می‌کرده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه متهم تاکنون به چندین فقره سرقت اقرار کرده است، گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد (چاقو)، یک عدد تبر به همراه یک اسلحه کلاشینکف اسباب بازی (پلاستیکی) و یک دستگاه دست ساز ایجاد صدا کشف شده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد اعلام کرد: در حال حاضر تعدادی از مالباختگان جهت طرح شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراجعه کرده اند.

وی عنوان کرد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده و پرونده در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

خادمیان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند و این سارقان حرفه‌ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097099

دیگر خبرها

  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند