Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی آخرین شرایط مذاکره با مربی خارجی مد نظر تیم ملی کوهستان را بیان کرد. ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

محسن سلگی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص مذاکره فدراسیون با دو مربی خارجی اظهار داشت: «لوکا ژیله» و «نمانیا واژز» از اسلوونی و صربستان، مربیانی بودند که دیروز در جلسه کمیته فنی حضور یافتند و درباره برخی مسائل به صحبت پرداختند و صبح امروز نیز ایران را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار بر آن شد که سوابق و رزومه رکابزنان کوهستان را برای نمانیا واژز بفرستیم تا او این سوابق را بررسی و بر اساس آن، بتواند اهداف مدنظر خودش و فدراسیون را رصد کند. قرار است بررسی این رزومه‌ها و اعلام نتایج آن پس از سه هفته صورت بگیرد.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ادامه داد: همچنین لوکا ژیله اعلام کرد که فقط می‌تواند به عنوان مشاور در کنار دوچرخه‌سواری ایران حضور داشته باشد.

سلگی در پاسخ به این سوال که آیا بر سر مسائل مالی نیز صحبتی به میان آمد؟ گفت: در جلسه دیروز مذاکره‌ای بر سر پول صورت نگرفت. البته ما پیشنهاد اولیه خود را پیش از این داده بودیم و واژز نیز گفته بود که بر سر این پیشنهاد صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

R1351/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون دوچرخه‌سواری

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد