Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند با گرامیداشت ۱۹ دی سالروز قیام مردم قم علیه رژیم ستم شاهی و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از یاران امام راحل و مقام معظم رهبری با تشریح فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار هستند به‌گونه‌ای که در ۲۱ حوزه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد در راستای خدمت به جامعه و مردم خالصانه فعالیت می‌کنند افزود: سمن‌ها در راستای فعالیت‌های مورد نیاز جامعه با همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند که خدمات آنان قابل تقدیر و قدردانی است.

گراوند، ظرفیت استان بوشهر در حوزه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: این استان به سبب وجود ذخائر عظیم گاز به عنوان پایتخت انرژی معرفی شده و این در حالی است که ظرفیت بالایی در بخش‌های ذخائر دریایی، سواحل، کشاورزی و گردشگری در استان بوشهر وجود دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به توانمندی کارآفرینان در بخش صنایع دستی و مشاغل خانگی بیان کرد: به سبب وجود توانمندی بالایی هنرمندان و کارآفرینان ظرفیت تولید محصولات صنایع دستی در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی، از برپایی نمایشگاه دائم توانمندی صنایع دستی استان بوشهر در تهران خبرداد و تصریح کرد: برای معرفی این قابلیت نمایشگاه دائم توانمندی صنایع دستی استان بوشهر در تهران ایجاد و به مراکز دیگر استان‌ها وصل می‌شود.

گراوند با اشاره به واگذاری پست‌های مدیریتی به بانوان شایسته و توانمند در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم ۳۰ پست مدیریتی به زنان کارآمد و توانمند استان بوشهر واگذار شد و از ابتدای تشکیل دولت دوازدهم تاکنون نیز ۲۴ انتصاب در این عرصه صورت گرفته است.

استاندار بوشهربا قدردانی از مدیران کل دستگاه‌های استان در توجه به واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان شایسته گفت: در حوزه روستایی نیز ۳۰ دهیار استان بوشهر بانو هستند که نشان از قابلیت بالای زنان استان بوشهر و کارآمدی آنان است.

انتهای پیام/ف

۵۴ انتصاب در پست‌های مدیریتی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند