Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی و رییس دفتر حفاظت منافع جمهوری عربی مصر بر حمایت از فلسطین و مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، یاسرعثمان، رییس دفتر حفاظت منافع جمهوری عربی مصر با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، پیرامون موضوعات و مسائل مشترک مهم و قابل توجه طرفین در خصوص مسائل پارلمان منطقه ای و بین المللی تبادل نظر شد.
همچنین طرفین در این دیدار، تحولات جاری منطقه از جمله تاکید بر ضرورت حمایت از فلسطین و مبارزه با تروریسم را مطرح کردند.
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری
انتشار:کتایون لامع زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

کد خبر 848744 منبع: ایسنا برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه ایران و کویت

دیگر خبرها

  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش