Web Analytics Made Easy - Statcounter

گمانه‌زنی‌ها درباره شرکت کردن مجری و بازیگر سرشناس آمریکایی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2020آمریکا قوت گرفته است. آفتاب‌‌نیوز : به دنبال سخنرانی جنجالی اپرا وینفری، سرشناس ترین مجری تلویزیونی آمریکا و جهان در مراسم گلدن گلوب، به تازگی خبرهایی منتشر شده است درباره اینکه او قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 به رقابت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه خبری سی ان ان روز گذشته (دوشنبه) به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که اپرا وینفری قصد نامزدی در انتخابات آتی آمریکا را دارد. «استدمن گراهام»، یکی از دوستان صمیمی وینفری هم در گفتگو با لس آنجلس تایمز اعلام کرد: «او قطعا این کار را خواهد کرد. این کار بستگی به تصمیم مردم دارد.»

وینفری یکی از حامیان اصلی حزب دموکرات است. وی در سال 2008 از کمپین انتخاباتی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت کرد و در انتخابات سال 2016 هم به حمایت از هیلاری کلینتون پرداخته بود.

«ویلیام کریستول»، نویسنده آمریکایی در این خصوص اعلام کرد: در واقع اپرا وینفری 63 ساله از برخی از نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا هم جوان تر است. از نظر سیاست های اقتصادی اش از برنی سندرز بهتر است. از نظر درک آمریکا از الیزابت وارن بهتر است و از خیلی های دیگر رفتار مناسب تری دارد.

در واقع او همه شرایط لازم برای نامزدی در انتخابات آمریکا را دارد؛ او بالای 35 سال دارد. یک شهروند آمریکاست و در این کشور متولد شده است.

به دنبال انتشار این اخبار جنجالی درباره نامزدی اپرا وینفری در انتخابات 2020، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: «پرزیدنت ترامپ از حضور اپرا وینفری در سال 2020 در انتخابات استقبال می کند. ما از این چالش استقبال می کنیم؛ چه این شخص اپرا وینفری باشد و چه شخص دیگری.»

«هوگان گیدلی»، معاون سخنگوی کاخ سفید در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: ترامپ مسلما برای انتخابات آتی آمریکا هم نامزد خواهد شد. کاندیداهای ریاست جمهوری باید با رئیس جمهوری رقابت کنند که دستاوردهای زیادی را در مدت زمان اندک بدست آورده است. مهم نیست چه کسی با او به رقابت بپردازد.

وی افزود: نمی دانم آیا ترامپ به سخنرانی اپرا وینفری در مراسم گلدن گلوب که درباره آزار جنسی زنان و تبعیض نژادی صحبت کرد، گوش داده است یا خیر؛ اما صحبتهای او، مردم را به این فکر انداخت که او می تواند در انتخابات ریاست جمهوری 2020 با دونالد ترامپ رقابت کند.

اپرا وینفری در سخنرانی دو روز پیش خود در مراسم گلدن گلوب به حمایت از زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته اند، پرداخت و از آنها که به نشانه اعتراض لباس های مشکی بر تن کرده بودند، قدردانی کرد.

این سخنرانی شورانگیز و جنجالی وی باعث شد بیشتر مردم و حتی ستارگان هالیوود به حمایت از او بپردازند و به این فکر بیافتند که شاید او برای ریاست جمهوری آمریکا مناسب باشد. این در حالی است که خود اپرا وینفری تاکنون نه این خبر را نه تأیید و نه تکذیب کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین

رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان این کشور در حمایت از فلسطین نوشت: فعلاً اعتراضات را متوقف کنید! - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از دستگیری صدها دانشجو در دانشگاه های آمریکا به دلیل تظاهرات حمایتی از فلسطین، مخالفت خود را با این اعتراضات اعلام کرد.

ترامپ در پستی در شبکه اجتماعی خود به نام "Truth Social"، نوشت: «فعلاً اعتراضات را متوقف کنید! !!!» 

این در حالی است که دانشجویان در سراسر آمریکا تجمعات اعتراضی خود را در کالج‌ها تشدید کرده‌اند.

وی همچنین در مطلبی دیگر از عملکرد جو بایدن در این مدت انتقاد کرد. وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر سال گذشته میلادی نوشت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.»

منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در  مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین منابع خبری همچنین از استقرار گسترده نیروهای پلیس آمریکا در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین گزارش دادند. 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

اساتید دانشگاه کلمبیا در نیویورک نیز  برای محافظت از دانشجویان معترض حامی ملت فلسطین در غزه زنجیره انسانی تشکیل دادند.

پلیس آمریکا برای خارج کردن دانشجویان معترض به جنگ غزه در دانشگاه تگزاس از محوطه دانشگاه به اسپری فلفل متوسل شد. 

رسانه آمریکایی گزارش دادند که  پلیس آمریکا برای متفرق کردن تحصن دانشجویی حمایت از غزه در دانشگاه ویرجینیا هم به زور متوسل شده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی است که پلیس آمریکا تعدادی از فعالان و دانشجویان را که در حال سازماندهی تظاهرات در حمایت از فلسطین در مقابل دانشگاه تولین در نیواورلئان آمریکا بودند، سرکوب و بازداشت کرد.

دانشگاه فلوریدا هم اعلام کرد که 9 نفر در محوطه دانشگاه به دلیل آنچه نقض قوانین در جریان اعتراضات خوانده شد، بازداشت شدند

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند.

انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکاتداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین