Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کمال الدین شهریاری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سال 1390به دلیل توفان شدید آنتن تلفن ثابت در روستای کری بخش دلوار از توابع تنگستان سقوط کرد و همه ارتباط از راه تلفن ثابت درروستاهای جنوبی این بخش مختل شد.
وی اضافه کرد: مردم جنوب بخش دلوار نسبت به کابل کشی تلفن خانه های خود اقدام و هزینه اشتراک تلفن ثابت را نیز پرداخت کرده بودند ولی با سقوط آنتن همه این هزینه ها و اقدام های آنها نیمه کاره باقی ماند و بنا نهادن دوباره این دکل اقدامی صحیح برای جلوگیری از اتلاف بیت المال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با همکاری شرکت همراه اول، ارتباطات زیرساخت، اداره کل مخابرات استان بوشهر و مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اکنون جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر در قالب 800 خانوار قسمت جنوبی بخش دلوار و روستاهای حاشیه کوه مند شامل روستاهای کری، هدکان، سالم آباد، کلات، چاه پهن، بریکان، زیراهک با نصب تجهیزات جدید روی دکل مخابراتی خدمات ارتباطی تلفن خط ثابت، خدمات بهتر پست بانک روستایی، اینترنت فورجی و فکس را دوباره دریافت می کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با نصب این تجهیزات وضعیت پوشش اینترنت فور جی در همه روستاهای ساحلی و حاشیه کوه مند شهرستانهای دشتی و تنگستان بهبود قابل ملاحظه ای یافته است.
وی بیان کرد: با وجود برخی اقدا مهای شرکت های همراه اول و ایرانسل در برخی نقاط شهرستانهای دشتی و تنگستان نظیر ارتقای اینترنت همراه در شهر بادوله و روستاهای باغان به تری جی و فورجی ولی همچنان پوشش شبکه و اینترنت همراه اول و ایرانسل در بسیاری از نقاط این 2 شهرستان مناسب نیست.
شهریاری تاکید کرد: تلاش می شود این موضوع نیزاز طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری شود که امید واریم این مشکل نیز با اختصاص دستگاههای بی تی اس مورد نیاز و برپایی دکل های پوشش شبکه موبایلی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • تلفن ثابت سازمانی
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی