Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد ادعای یک رسانه در ارتباط با مدرک تحصیلی معاون وزیر صحت ندارد.

در پاسخ به مطلب منتشر شده در سايت صداي معلم، با عنوان «علي الهيارتركمن مدرك تحصيلي فوق ليسانس و دكتري ندارد»، پاسخ معاونت توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش، جهت تنوير افكار عمومي به شرح زير است:

"مدرك تحصيلي فوق ليسانس آقاي علي الهيار از دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن و در سال 1378 اخذ و در حكم كارگزيني ايشان نيز اعمال گرديده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ادعاي مطرح شده توسط نويسنده محترم در سايت صداي معلم در خصوص ترديد در مدرك فوق ليسانس ايشان، بي اساس و فاقد وجاهت و اعتبار است.

در خصوص مدرك دكتري آقاي الهيار تركمن لازم به ذكر است، ايشان در هيچ سند رسمي و در هيچ محفل و گروهي، مدعي داشتن مدرك دكتري نبوده و از مزاياي آن هم استفاده نكرده است. لذا قاعدتاً پاسخگويي به سايت مذكور در ارتباط با مدرك دكتري نيز لازم نيست و در صورت نياز، اين موضوع به تفصيل و در زمان مناسب تشريح خواهد شد.

در پايان، ضمن تشكر از همراهي رسانه ها، همه فعالان عرصه مجازي و حوزه خبر را به دقت بيشتر به منظورحصول اطمينان از منابع خبري خود، قبل از انتشار هرگونه ادعا دعوت مي نمايد. بدون شك، هر فردي كه اندك تجربه اي در امر اطلاع رساني داشته باشد، بر اين موضوع واقف است كه آزادي رسانه به معني آزادي تخريب و تهمت نيست و هرگونه اتهامِ بدون ارائه مدارك مستند، نوعي تضييع حق فرد و قابل پيگيري در محاكم رسمي است، ليكن در اين مورد به احترام افكار عمومي فرهنگيان عزيز، به پاسخ فوق بسنده كرده و در صورت تكرار تهمت ها، ساير نكات به همراه مدارك مناسب در مراجع قضايي مطرح خواهد شد.".

به گزارش خبرآنلاین، این اتفاق در شرایطی است که این بحث هنوز در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی گروهی از معلمان و فرهنگیان داغ است و برخی از این کانال‌ها مدعی شده‌اند فایل‌های صوتی از معاون وزیر آموزش و پرورش دارند که در آنها از داشتن مدرک دکترا سخن به میان آورده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، معاون شورای امنیت روسیه به غرب درباره استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه هشدار داد.

«دیمتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه روز شنبه اعلام کرد که روسیه احتمالاً در پاسخ به مصادره دارایی های خود در آمریکا، دست به اقدام متقابل بزند.

مدودف تاکید کرد که توقیف اموال افراد عادی واقع در حوزه قضایی روسیه یکی از گزینه های پیش روی مسکو است.

معاون شورای امنیت روسیه یادآور شد که پاسخی کاملاً متقارن به اقدام آمریکا برای مصادره دارایی های روسیه ممکن نیست و روسیه باید اقدامات لازم را در پیش بگیرد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

کد خبر 6090211

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد