Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش زومیت، پس از انتشار خبری در رابطه با اینکه احتمالا ال‌جی نسل بعدی پرچمدار خود را جی ۷ نامگذاری نکند، حال شاهد انتشار اخبار دیگری هستیم که عرضه‌ی این گوشی هوشمند در اواسط ماه آوریل را به بازار نوید می‌دهند. به نقل از منابع موجود در اپراتورهای مخابراتی کره‌ای، ال‌جی در نظر دارد نسل جدید پرچمدارش را پس از کنگره‌ی موبایل بارسلونا و در میانه‌های ماه مارس راهی بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات ارائه شده پرچمدار بعدی ال‌جی در ۲۰ آوریل راهی بازار خواهد شد و بر اساس سیاست‌های چند سال اخیر این کمپانی، چند هفته پس از عرضه در بازار کره، راهی اروپا و آمریکای شمالی خواهد شد. ال‌جی سال گذشته جی ۶ را در ماه فوریه رونمایی کرد و چند هفته پس از عرضه‌ی آن در کره به تاریخ ۱۰ مارس، این گوشی را اواخر ماه مارس در بازار اروپا و آمریکا راهی بازار کرد.

ال‌جی در دسامبر ۲۰۱۷ طی خانه‌تکانی، مدیر جدیدی برای هدایت بخش موبایل خود به کار گمارد. نسل بعدی پرچمدار این کمپانی را که احتمالا نامی جز جی ۷ خواهد داشت، باید اولین پرچمداری خواند که تحت مدیریت جدید راهی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌ هوشمند ال‌جی همچون وی ۳۰ از وجود نمایشگر اولد بهره ببرد و اسکنر عنبیه نیز به همراه داشته باشد. همچنین باید به استفاده از نسل جدید تراشه‌ی پرچمدار کوالکام یا همان اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود