Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: جنگنده های رژیم اسرائیل اقدام به شلیک چند فروند موشک به سمت منطقه القطیفه از فراز خاک لبنان کردند.

این بیانیه افزود: واحد پدافند ارتش سوریه به مقابله با تلاش بامداد امروز نیروی هوایی رژیم اسرائیل برای هدف قرار دادن منطقه القطیفه با موشک پرداخت و یکی از جنگنده های این رژیم را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه، جنگنده های رژیم اسرائیل دو موشک زمین به زمین به منطقه اشغالی جولان سوریه شلیک کردند که پدافند هوایی سوریه آنها را هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین از حمله جنگنده های ارتش سوریه با چهار موشک به منطقه طبریا خبر داد که پدافند هوایی سوریه یکی از این موشک ها را هدف قرار داد.

به گفته ارتش سوریه، سایر موشک ها نیز در نزدیک یک مرکز نظامی فرود آمد و خسارتهای مادی برجای گذاشت.

ارتش سوریه درباره تبعات خطرناک حملات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه بار دیگر هشدار داد و این رژیم را مسئول کامل این تبعات دانست.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096521

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا