Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هنوز نمی‌توان درباره احتمال جانباختن سرنشینان نفتکش ایرانی آمار قطعی داد. ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد راستاد با بیان اینکه یک جسد پیرامون نقتکش ایرانی که با کشتی باری چینی مورد تصادم قرار گرفته بود در سطح آب یافت شد افزود:جسد یافت شده از بین مفقودین 32 خدمه نفتکش برای شناسایی در حال انتقال به بندر شانگهای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: بعد از تصادم نفتکش ایرانی و کشتی باری چینی ، به علت حجم زیاد آتش، امکان نزدیک شدن به این نفتکش وجود ندارد و کماکان حریق و انفجار روی این شناور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عملیات اطفاء حریق نفت‌کش ایرانی سانچی ادامه دارد،گفت: در حال حاضر شناورهای امداد و نجات پیرامون کشتی حضور دارند اما عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات به سختی انجام می‌شود.به علت وجود حریق و مواد نفتی در سطح آب، امکان مهار آتش وجود ندارد و تا شعاع یک‌هزار متری آتش شعله‌ور است.

وی اضافه کرد: کشور چین با همکاری کره جنوبی همه توان خود را برای امداد و نجات انجام داده است و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد:مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تیم همراه به محل حادثه اعزام شد تا ارزیابی‌های اولیه از وقوع حادثه انجام شود، همچنین در تهران هم کمیته بررسی حادثه تشکیل شده تا به موضوعات و جوانب مختلف این حادثه رسیدگی شود و این کار تا تعیین تکلیف همه سرنشینان نفتکش سانچی  ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

R1012188/P1010113/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت نفت وزارت راه سازمان بنادر

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید اعضای هیات‌عامل سازمان بنادر از پروژه‌های جزیره بوموسی

دریافت 61 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با همراهی فرمانده مرزبانی کشور و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از پروژه‌های پیشران جزیره بوموسی بازدید کردند.

کد خبر 6100589

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد! + عکس
  • حریق گسترده درکارخانه جایگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی درایتالیا
  • بازدید اعضای هیات‌عامل سازمان بنادر از پروژه‌های جزیره بوموسی
  • شهروند فداکار جان ۲ نفر را از دل آتش نجات داد
  • آمار عجیب سازمان ملل از شهر رفح
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • آمار هولناک از فوت بیماران ایرانی به دلیل نبود داروهایشان!
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران