Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از برگزاری نخستین دوره اردوی کوراش بانوان کشور برای اعزام به مسابقات جاکارتای اندونزی در بجنورد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه ساجده، فاطمه فرخی، نائب رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نخستین دوره اردوی کوراش بانوان کشور به میزبانی خراسان شمالی شهر بجنورد از روز جمعه 15 دی کارش را آغاز کرد و تا 22 دی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: 13 شرکت کننده که منتخبین تیم ملی در مسابقات انتخابی کوراش بانوان در سمنان هستند برای حضور در مسابقات جاکارتای اندونزی با هم به رقابت می پردازند.

 

نائب رئیس هیئت جودو و کوراش استان سهم ایران برای شرکت در این مسابقات را 4 نفر در 3 وزن اعلام کرد.

 

فرخی افزود: 13 بانوی کوراش کار از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، تهران، همدان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری، لرستان در این اردو در سه وزن 78-،63-،52- در رده سنی بزرگسالان با هم به رقابت می پردازند.

 

نائب رئیس هیئت جودو و کوراش استان اعلام کرد: آسیه شجاعی، زینب یزدان دوست، اعظم شیرپنجه و مهتاب باغچقی بانوان کوراش کار خراسان شمالی در این اردو هستند.

 

وی بیان کرد: مهری مهرپور از مشهد ، سرمربی و بتول پاکروح از بجنورد مربی گری این اردو را برعهده دارند.

 

نائب رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در انتها از فریبا باقری باغان، نایب رئیس بانوان انجمن کوراش ایران قدردانی و تشکر کرد وگفت:  با پیگیری ها و برنامه ریزی های وی، این اردو و مسابقات چندین ماه قبل از اعزام به مسابقات جاکارتای اندونزی کارش را آغاز کرد، که قطعا می تواند نتایج مطلوبی برای تیم ایران در این مسابقات داشته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ "چریش" یکی از این سبزی های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گياه چریش چندين برگ دارد كه مانند سبزي تره قسمت انتهايي آن در غلافي سفيدرنگ پيچيده شده‌ است.

گياه چريش در فصل بهار در همه سبزی فروشی ها عرضه مي شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاييان با استفاده از اين گياه آشي موسوم به آش چريش و ناني به نام نان چريشي درست مي‌كنند.

آش چريشي مخلوطي از حبوبات، بلغور و گياه چريش است و نان چريشي نيز با استفاده از خمير، زردچوبه، سيب زميني، پياز، روغن حيواني و گياه چريش در تنور پخته مي‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی