Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-عضو انجمن دندانپزشکی اصفهان گفت:باوجود ضرورت استفاده از ایمپلنت برای افرادی که دندان خود را از دست دادند اما استفاده از این روش برای بیماران دیابتی کنترل نشده و معتادان توصیه نمی شود.

محمد حسین حسام در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص که دچار مشکلات دهان و دندان می شوند لازم استْ به کلینیک‌های ویژه که برای این نوع بیماران مشخص شده، مراجعه کنند و  از مراجعه به هر مطبی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درمان هایی که در کلینیک‌های ویژه برای بیماران خاص صورت می‌گیرد تفاوتی با درمان های دندانپزشکی برای سایر افراد ندارد، ادامه داد: دلیل اینکه این افراد باید به کلینیک های ویژه مراجعه کنند به خاطر حساسیت های درمانی است و امکانات و وسایل خاصی که برای این نوع بیماران در نظر گرفته شده است.

عضو انجمن دندانپزشکی اصفهان تصریح کرد: این افراد پس از مراجعه و چکاپ باید تحت مراقبت های لازم قرار گیرند که این مراقبت‌ها شامل رسیدگی به دندان ها جهت پیشگیری از پوسیدگی‌های عمیق و مراقبت از بافت‌های نرم مخاط دهان است.

وی استفاده از ایمپلنت را یک روش مناسب درمانی برای بازسازی دندان‌های از دست رفته دانست و افزود: این در حالی است که در گذشته برای بازسای دندان، با تراش دو دندان و قالب گیری، یک دندان شبیه سازی و وسط این قالب با استفاده از مواد مخصوص پر می‌شد. با توجه به اینکه در این روش به دندان ها آسیب می رسد استفاده از این روش کمتر توصیه می شود اما ممکن است شرایط برخی افراد با این روش سازگارتر باشد.

حسام با اعلام اینکه در حال حاضر انواع ایمپلنت ها بیشتر جنبه تبلیغی دارد، افزود: ایمپلنت‌های مختلفی در ایران نظیر کره‌ای، آمریکایی و غیره وجود دارد و استفاده از برندی خاص به نظر من تنها تبلیغات است و این در حالی است که تمامی ایمپلنت‌های موجود خوب است و تفاوتی در اینکه از ایران باشد یا کره ای یا آمریکایی نیست و آنچه در ایمپلنت مهم است نحوه به کارگیری متریال آن و شرایط بیمار است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بایر و فضا‌های بی دفاع شهری در ناحیه سه این منطقه به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده بود که برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن شناسایی نقاط آلوده، این مکان‌ها تسطیح و پاکسازی شد.

حسین اخگر پور افزود: با اجرای این عملیات، ۱۴ هکتار از اراضی منطقه ۱۹ در محدوده کوره‌های آجرپزی پاکسازی شد.

به گفته این مسئول ، در محل‌های پاکسازی و تسطیح شده، گشت زنی مستمر انجام می‌شود تا از تبدیل دوباره این محل‌ها به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است