Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود عربی روز سه شنبه در همایش گزینشگران خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان هفت هسته گزینش بین 70 دستگاه اجرایی فعالیت دارد، اظهار کرد: همچنین 36 نفر به عنوان نماینده هیئت عالی هسته گزینش کشور کار گزینش برای سایر دستگاه های اجرایی استان را انجام می دهند.
وی بیان کرد: در دستگاه هایی از جمله اداره کل آموزش و پرورش، سازمان جهاد کشاورزی، قوه قضائیه، دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی هسته گزینش راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا عربی گفت: همایش گزینش گران استان برای دهمین سال متوالی در حال برگزاری است، در این همایش با حضور دکتر احمدی مسئول استعلامات و عضو تیم بازرسی وزارت کشور، گزینشگران تکنیک های تحقیق را فرا خواهند گرفت.
وی خواستار حمایت بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی از هسته های گزینش شد و افزود: همیشه حمایت از گزینش گران بوده است اما انتظار می رود ارتقای جایگاه هسته های گزینش از مدیریت به ادارت کل از طریق وزارت کشور پیگیری شود.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: گزینش درست و سالم در صورتی محقق می شود که گزینشگران مورد حمایت های مادی و معنوی قرار گیرند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557* 6054
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: مریم پنجابی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

براساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه رمضان با تصمیم مدیران دستگاه‌های اجرایی و به‌صورت شناور خواهد بود.

مرتضی شهامی به برخی اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر کاهش ساعت کاری در ماه رمضان اشاره و اعلام کرد: هیچ ابلاغی از طرف استانداری زنجان مبنی بر کاهش ساعت کاری در ماه رمضان به اداره‌های دولتی نشده است.

او یادآوری کرد: براساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه رمضان با تصمیم مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت شناور است و ساعت کاری کم نشده است.

وی با اشاره به تصمیم‌های گرفته‌شده برای شب‌های قدر، توضیح داد: برای استفاده مردم از فیوضات شب‌های قدر، ساعت آغاز به کار اداره‌های دولتی در روز‌های پس از شب قدر، یعنی شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین، ۹ صبح خواهد بود. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول را کسب کرد
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟