Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@01:02:25 GMT

گوندوگان: باید برای هر 4 جام بجنگیم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۶۹۱۰

گوندوگان: باید برای هر 4 جام بجنگیم

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که گواردیولا اخیرا اعلام کرده بود که بسیار بعید می‌داند تیمش بتواند در تمامی جام ها موفق باشد، پس از پیروزی 4-1 سیتی مقابل برنلی در جام حذفی، گوندوگان تاکید کرد که تیمش می‌تواند چهارگانه کسب کند.

او گفت:" اینکه در رقابت های بیشتری حضور داشته باشید، موضوع بسیار مثبتی است. ما ترکیب خوبی داریم و به نظر می‌رسد هر تغییری می‌تواند تیم ما را دچار تحول کند و به نظرم ضعیف تر نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی رقابت ها دشوار هستند ولی ما در هر چهار جام شانس خواهیم داشت. اگر بتوانیم مثل 5 یا 6 ماه اخیر بجنگیم، شانسمان افزایش خواهد یافت و این هدف ماست. فکر می‌کنم هر چه بیشتر بازی کنیم، بیشتر فرصت برای تغییر تیم خواهیم داشت. اگر بازی هایمان کمتر شود، دو یا سه بازیکن، همواره از نیمکت نشینی ناراحت خواهند بود."

606

گوندوگان منچسترسیتی گواردیولا لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس

سیتی با پپ موفق به کسب 704 امتیاز در لیگ برتر شده است.

در فاصله سه هفته تا پایان فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و البته یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول قرار دارد. سرنوشت قهرمانی در دست سیتیزن ها است؛ آنها با کسب پیروزی در 4 بازی باقیمانده خود می توانند برای چهارمین فصل پیاپی فاتح لیگ برتر شوند. پپ گواردیولا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی است. او در هشتمین فصل حضور خود در منچسترسیتی می تواند برای ششمین بار فاتح لیگ برتر شود. از سال 2016 و زمان ورود پپ به لیگ برتر، جدول این رقابت ها به شرح تصویر زیر است. در این جدول، فاصله معنادار سیتی تحت هدایت گواردیولا با رقبا کاملاً مشهود است.

جدول لیگ برتر از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی (فصل 2016/17 به بعد)

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!