Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - معاون تحقیقات شرکت برق منطقه ای سمنان از امضاء تفاهم نامه همکاری با دانشگاه دامغان خبر داد و گفت: این امر می تواند به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمود سنگی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بین دانشگاه دامغان و شرکت برق منطقه ای سمنان تفاهم نامه های همکاری به امضا رسید، ابراز داشت: همکاری و ارتباط دانشگاه ها و موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی می تواند به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از انعقاد اینتفاهم نامه استفاده از توانایی ­های علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، تجهیزات و امکانات نرم ­افزاری و سخت­ افزاری و آموزشی طرفین برای انجام فعالیت ­های مورد توافق، میان شرکت برق منطقه ای سمنان و دانشگاه دامغان به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل است.

معاون تحقیقات شرکت برق منطقه ای سمنان با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی در راستای ارتقاء سطح علمی کارکنان در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: انجام طرح های پژوهشی به منظور رفع مشکلات شرکت برق منطقه ای و چاپ مقالات مشترک و انجام پروژه های اجرایی مشاوره و تحقیقاتی از دیگر مفاد این تفاهم نامه محسوب می شود.

سنگی در ادامه تصریح کرد: در این تفاهم نامهحمایت از اجرای پروژه ­های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با فعالیت شرکت، پذیرش دانشجویان دانشگاه از سوی واحد آموزش شرکت برای گذراندن دوره های کارآموزی، همکاری در برگزاری بازدیدهای متقابل علمی برای اساتید، دانشجویان، مدیران و کارشناسان شرکت لحاظ شده است.

وی افزود: اجرای دوره ­های آموزشی و پژوهشی کوتاه مدت، بلند مدت تخصصی مشترک و تحصیلات تکمیلی  و برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی ­های علمی مشترک، امکان استفاده متقابل از امکانات کتابخانه ه­ا به صورت فیزیکی،  دیجیتالی و نرم­ افزاری برای کارشناسان و مدیران و اساتید دانشگاه و شرکت، استفاده از کارشناسان متخصص شرکت برای تدریس در محیط های آموزشی بنا به درخواست دانشگاه، از توافق های به عمل آمده دو طرف به شمار می رود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس