Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@07:45:01 GMT

عذرخواهی یاسر هاشمی از رسانه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۷۰۵۰

رویداد۲۴-دبیر اجرایی نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از رسانه های داخلی و‌ خارجی عذرخواهی کرد.یاسر هاشمی در حاشیه کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: براساس هماهنگی‌های قبلی با نهادهای مسئول امنیت سالن اجلاس قرار بود ورود رسانه‌ها به یک مکان مستقل انجام شود اما به دلیل ازدحام غیرقابل پیش بینی جمعیت این سرویس از سوی نهادهای مربوطه فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی افزود: لازم می‌دانم ضمن قدردانی از حضور و پوشش گسترده رسانه‌ها در کنگره آیت‌الله هاشمی با وجود اینکه ستاد اجرایی قصوری نداشت اما بابت مشکلات پیش آمده برای عکاسان، تصویربرداران و خبرنگاران رسانه‌های داخلی و‌خارجی عذرخواهی کنم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود