Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:30:21 GMT

سرپرست جدید فرمانداری نوشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۷۴۲۲

سرپرست جدید فرمانداری نوشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی در آین آئین ضمن قدردانی از تلاش های علی شادمان فرماندار سابق شهرستان نوشهر عبدالصمد صفرنژاد را به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر معرفی کرد.
عبدالصمد صفرنژاد با حکم محمد اسلامی استاندار مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نوشهرمنصوب شد .
وی سابقه فرماندار در شهرستان های بندرانزلی و ماسال در استان گیلان ، چناران و شیروان در استان های خراسان رضوی و شمالی و رامسر در استان مازندران در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمود مشایخ ‌امام جمعه شهرستان نوشهر درآئین معارفه فرماندار این شهرستان به خصوصیات یک فرماندار در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود : فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت باید قانونمندی، رعایت عدالت، استفاده از افراد متعهد و متخصص و دلسوز، دوری از حاشیه، ساده زیستی، تقوی و پایبندی به ارزش های اسلامی را مد نظر داشته و به عنوان یک امانتدار با رانت و فساد مبارزه کند و در عین حال باید پاسخگوی رفتار و عملکرد خود باشد.
عبدالصمد صفرنژاد، سرپرست جدید فرمانداری نوشهر نیز در این آئین بر بهره گیری مناسب از تمامی ظرفیت های شهرستان به دور از مسایل سیاسی تاکید کرد و خواستار جدیت، انسجام و تعامل بیش از پیش مسئولان برای توسعه شهرستان گردشگرپذیر نوشهر به ویژه در ارتقای ظرفیت و جاذبه های گردشگری نوشهر شد.
علی شادمان فرماندار سابق این شهرستان که بیش از 25 ماه سکان فرمانداری نوشهر را بر عهده داشت با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نور منصوب شد.
شهرستان نوشهر با 130 هزار نفر در غرب استان مازندران ، سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1295/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی