Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان سید موسی حسینی رئیس ستاد مهر درخشان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: زیارت امام هشتم (ع) از گذشته به ‌عنوان آرزویی برای مؤمنان مطرح بوده و یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار حضور زائران در حرم مطهر آن حضرت ، طلبیدن ایشان است.

وی افزود: اگر امام رضا (ع) شخصی را بطلبد ، خداوند شرایط را به‌گونه‌ای فراهم می کندکه همه عوامل دست به دست هم بدهند تا آن فرد راهی مشهد مقدس بشود به همین جهت طرح مهر درخشان رضوی که بر اساس توافق بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی تنظیم شده هر ساله با همکاری و هماهنگی سپاه های استانی در حال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در ادامه افزود: این طرح ویژه زائران بالای40 سال است که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ویژه برنامه‌های تشرف گروه‌های زیارتی در قالب مهر درخشان رضوی در چهار بازه زمانی بهار، تابستان، پاییز و زمستان صورت خواهد گرفت اظهار کرد: طرح مهر درخشان رضوی از سال 95 آغاز شده که به تعداد4427 نفردر52 دوره و102کاروان اعزام شده اند و در نه ماهه سال 96 به تعداد2397 نفر به مشهد مقدس اعزام گردیده اند که 40در صد از این اعزام ها را اهل تسنن تشکیل می دهند.

رئیس ستاد مهر درخشان رضوی استان گلستان خاطر نشان کرد: وحدت میان مسلمانان و اتحاد بین فرق اسلامی امری لازم و ضرروی است.

حسینی با اشاره به اینکه درشرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش را برای مبارزه و مقابله با  اسلام به کار بسته و آشکارا اعلام می کنند که جهان اسلام در قرن بیست و یکم یکی از مهمترین میدان های زورآزمایی سیاست خارجی آمریکاست گفت: طرح مهرد رخشان رضوی فقط مختص شیعیان نمی باشد بلکه استان گلستان هر ساله تعداد زیادی از شیعیان و اهل تسنن را به مشهد مقدس اعزام می نماید که ان شاالله تاپایان سال جاری550 نفر را به مشهد مقدس اعزام خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح  ان شاالله روزی فرا می‌رسد که در ایران اسلامی هیچ فردی به دلیل نداشتن بضاعت مالی از زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) محروم نباشد.

انتهای پیام /

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قوامی نژاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۰ نفر از زائران استان در قالب نخستین گروه عمره گزاران از کهگیلویه و بویراحمد، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.

وی بیان داشت: اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

قوامی نژاد تصریح کرد: این زائران در قالب کاروانی ۱۲۰ نفره از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد خبر 6094997

دیگر خبرها

  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها