Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:40:20 GMT

تیر خلاص «آتش و خشم» به ترامپ و کاهش محبوبیت وی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۷۹۳۹

تیر خلاص «آتش و خشم» به ترامپ و کاهش محبوبیت وی

یک رسانه آمریکایی با اشاره به کاهش محبوبیت «ترامپ» در آمریکا، انتشار کتاب آتش و خشم را دلیل این وضعیت دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، انتشار کتاب «آتش و خشم» موجب ادامه روند کاهش محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شده است.

جدیدترین نظرسنجی موسسه گالوپ که امروز سه شنبه منتشر شده نشان می دهد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ درهفته نخست ۲۰۱۸ میلادی به ۳۷ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین میزان محبوبیت دونالد ترامپ که درمورخ ۳۱دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۰ دی ماه به عمل آمده بود از سوی موسسه گالوپ ۳۹ درصد اعلام شد. میزان عدم محبوبیت ترامپ نیز از ۵۵ درصد در ۳۱دسامبر ۲۰۱۷ به ۵۸ درصد در هفتم ژانویه رسیده است.

در پی انتشار کتاب آتش و خشم در کاخ سفید، وکلای حقوقی دونالد ترامپ تلاش زیادی برای توقف توزیع آن کردند. مایکل وولف نویسنده این کتاب که برای نوشتن آن با ۲۰۰ نفر از جمله نزدیکان دونالد ترامپ همچون «استیو بانون» استراتژیست وی مصاحبه کرده است، گفت دونالد ترامپ دارای رفتاری بچگانه است.

وولف همچنین در روزهای اخیر در مصاحبه با ویژه برنامه «میت د پرس» (Meet the Press) گفته بود: درباره رفتار دونالد ترامپ، ما هنوز در سطح متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا قرار نگرفته ایم اما هنوز شاهد این وضعیت در کاخ سفید هستیم و این یک وضعیت هشدار است.

متمم بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا درباره جانشینی شخص رئیس جمهوری آمریکا بوده و آن زمانی است که رفتار و وضعیت ذهنی وی زیر سوال قرار می گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۳۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با ۱.۷۶ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۱۶ سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش ۰.۷ درصدی ۹۵۵ دلار و ۸۰ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • وضعیت سدهای کشور پس از بارش‌های اخیر | هنوز ۱۱ استان دچار کم بارشی هستند
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم