Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکستگی لوله ها در معابر و خیابان های شهر یاسوج و ترمیم نشدن انها یکی از مهمترین دلایل کمبود و قطعی آب آشامیدنی در این شهر به شما می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد که متولی اصلی تامین آب آشامیدنی هستند در نشست های خبری و محافل مختلف خبر از کمبود شدید آب در شهر یاسوج می دهند اما از سوی دیگر با بی توجهی آشکار به شکستگی لوله ها و انشعاب ها خود در هدررفت آب نقش زیادی را ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه در سطح معابر، کوچه ها و خیابان های شهر یاسوج صحنه های زیادی از شکستگی لوله ها و هدررفت میلیون ها لیتر اب در کف خیابان ها و کوچه ها هستیم اما باید پرسید آیا مسئولان آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد این صحنه ها را مشاهده نمی کنند و یا همچون شهروندان نگاهی گذرا کرده و با بی توجهی به کارهای روزانه خود می می رسند.

نکته بسیار جالبی که در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج به چشم می خورد این است که اگر انشعاب خانه ای شکسته شد و تا ماه ها و یا سال ها صاحب آن خانه برای ترمیم لوله شکسته منزل خود اقدامی نکرد باید آب آشامیدنی که با هزاران زحمت تامین می شود هدر برود و هیچکس نیز پاسخگو نباشد.

گویا مسئولان شرکت اب و فاضلاب شهری اعلام می کنند که شکستگی انشعاب خانه های شخصی ربطی به آنها ندارد و خود شخص باید در این زمینه اقدام کند اما آیا اگر شخصی اقدام نکرد نباید تذکری و یا الزامی وجود داشته باشد تا در تعمیر انشعاب شتابی صورت گیرد و از هدررفت آب جلوگیری شود.

پایگاه خبری صبح زاگرس 10 دی ماه امسال گزارشی از شکستگی یک انشعاب و هدر رفت شدید آب بین شهدای 4 و 5 شهر یاسوج خبر داد(اینجا کلیک کنید) اما هیچ مسئولی از شرکت آب و فاضلاب استان و یا شهرستان بویراحمد به خود زحمت نداد تا به این موضوع رسیدگی کند.

چند ماهی است که شکستگی این انشعاب به طور شبانه روزی صدها لیتر آب را در کف کوچه جاری و روانه فاضلاب می کند.

این درحالی است که در برخی نقاط شهر یاسوج قطعی آب بیداد می کند اما باید از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان پرسید آیا به راستی در شهر یاسوج با کمبود آب مواجه هستیم؟

 

--- ---

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم

شبکه فاضلاب شهری در کوچه مشتاق سوم واقع در شهرک زاینده رود شهرستان اصفهان مدتی است انجام شده است، اما این شبکه به ساختمان‌های مسکونی در این کوچه داده نشده و این موضوع موجب شده تا فاضلاب برخی از خانه‌ها در معابر جاری شود. بوی نامطبوع ناشی از آب فاضلاب ساکنان را رنج می‌دهد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام