Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر افشین صالحی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه ازاد اسلامی شهربابک معرفی و از خدمات دکتر حسین سبزعلیانی تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این جلسه اظهار کرد: پژوهشی که تبدیل به فن آوری و ایده و محصول و سپس تبدیل به ثروت شود مد نظر دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حمدالله منظری توکلی با بیان اینکه دانشجوی دانشگاه آزاد علاوه بر مدرک باید مهارت کافی در رشته مورد نظر را داشته باشد گفت: دانشگاه مولد را باید تقویت کرد. این دانشگاه مولد هیچگاه در خط و خطوطی که ایجاد می شود حذف نمی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ریاست نداریم بلکه تکلیف داریم و باید کار علمی و دانشگاهی انجام دهیم نه کار سیاسی پس باید به گونه ای رفتار کنیم که مدیون هیچ خط و جناحی نباشیم.

وی حسین سبزعلیانی را از سرمایه های دانشگاه و شهرستان خواند و گفت که امیدواریم در مقاطع بالاتر بتوانیم از خدمات وی استفاده کنیم.

امام جمعه شهر بابک هم با قدردانی از زحمات سبزعلیانی و تبریک به صالحی گفت: شایسته سالاری حرف اول را می زند و اگر هر مدیریتی بر اساس شایسته سالاری باشد هیچ مشکلی نخواهد داشت و خداوند نیز کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام علی انصاری ادامه داد: مجموعه نماز جمعه، ستاد اقامه نماز، دفتر امام جمعه شهرستان و همه عواملی که می تواند در خدمت فرهنگ دانشگاه باشند ما نیز در خدمت رئیس جدید دانشگاه و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک هستیم.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز اعتراضات اخیر کشور را فتنه دشمن دانست و گفت: ملت ما در طول انقلاب اسلامی بارها از این نوع فتنه ها داشته و همیشه در برابر آن سربلند بیرون آمده است.

حجت الاسلام حمید انصاریان با بیان اینکه این جریانات سیاسی نشان داد چه شخصیت هایی پای نظام ایستاده اند افزود: ملت ایران باید دوست و دشمن خود را بشناسد و باید در حفظ نظام و ارزش های آن تلاش کند.

دکتر انصاریان دانشگاه آزاد را یک خانواده خواند که همه منافع و اهداف مشترک دارند و دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک را از لحاظ هم فکری، تعامل، تیمی کارکردن، صفا و صمیمیت یکی از دانشگاه های نمونه استان دانست و از زحمات حسین سبزعلیانی قدردانی و برای افشین صالحی آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام صادق ملکوتی مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک هم با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق بیان کرد: دکتر حسین سبزعلیانی ویژگی های خاص خوبی را داشت قدرت نه گفتن، سواد رسانه ای، اشراف به آیین‌نامه های دانشگاه، نداشتن حب ریاست و سیاسی نبودن و این نشان از آن دارد که وی سرمایه ای برای دانشگاه و شهرستان محسوب می شود.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک نیز بیان کرد: به عنوان یکی از اجزای این سازمان مکلف به اجرای قوانین سازمان هستیم.

دکتر افشین صالحی خطاب به منظری توکلی گفت: با توجه به پتانسیل های موجود شهرستان و قرارگرفتن دانشگاه در مسیر جاده ترانزیتی، داشتن معادن، کشاورزی و دامداری در سطح عالی و... می طلبد که در خصوص رشته های ارشد اخذ شده از این واحد دانشگاهی همچون کارشناسی ارشد معدن، برق، مکاترونیک و ... نگاه ویژه ای به این مسئله مهم داشته باشید و این رشته ها نیاز شهرستان است و امیدواریم بتوانیم با کمک حضرتعالی رشته های اخذ شده را به دانشگاه آزاد شهربابک برگردانیم.

سبزعلیانی سرپرست سابق این دانشگاه هم گفت: از این بابت خوشحالیم که سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک را کسی عهده دار می شود که قبلا همه کارکنان و اساتید عملکرد وی را دیده اند و امیدواریم که بتوانیم در همه امور یاریگر وی باشیم.

مسئولان حاضر در پایان این مراسم از طرح های پژوهشی حوضچه های استخر پرورش ماهی، مزرعه کاشت زعفران و ... واحد شهر بابک بازدید کردند.

شهر بابک منظری توکلی حمید انصاریان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد

امتداد - مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم تقدیر و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی گفت: بخش مهمی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۲ سودآور شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ابوالفضل نجارزاده در این مراسم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره خروج بانک‌ها از بنگاهداری و سیاست دولت در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، گفت: تلاش‌های فراوانی در گروه توسعه ملی و شرکت آینده پویا در راستای واگذاری‌ها صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از خدمات حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی تأکید کرد: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته، بخش مهمی از شرکت‌های زیر مجموعه بانک سودآور هستند و این روند باید امسال نیز با قدرت ادامه پیدا کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر توانمندی و تجارب علی نبوی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، بیان کرد: هدف بانک ملی ایران این است که امسال در مجموع شرکت‌های زیر مجموعه ۵۰ همت واگذاری انجام گیرد. بنابراین همه ارکان بانک و شرکت‌ها باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

نجارزاده ضمن تأکید بر تداوم شفاف‌سازی در شرکت‌های زیرمجموعه گفت: سال گذشته بخش مهمی از پرونده‌های باز گروه توسعه ملی به نتیجه رسید و باید تلاش شود تا امسال هم باقیمانده این پرونده‌ها منتج به نتیجه شوند.

وی تأکید کرد: واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه باید با قیمت واقعی صورت گیرد. بانک ملی ایران هر حمایتی که ضروری باشد، از شرکت‌های زیر مجموعه به‌عمل می‌آورد و پس از سوددهی آن‌ها و فراهم شدن شرایط لازم برای واگذاری در این رابطه اقدام خواهد کرد.

وی با تأکید بر انضباط مالی در شرکت‌ها و جانشین‌پروری در گروه توسعه ملی گفت: مقام معظم رهبری امسال را با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده‌اند. این موضوع بیانگر راهبرد مهمی‌ست که بانک ملی ایران باید به عنوان بازوی اجرایی دولت در نظام بانکی برای تحقق آن بکوشد. در این رابطه ضروری‌ست تا گروه توسعه ملی با برنامه‌ای مدون اقداماتی انجام دهد که علاوه بر تحقق شعار سال در این بخش، باری از دوش مردم و اقتصاد کشور برداشته شود.

عباس شفیعی، رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و تأکید بر توانمندی‌های علی نبوی مدیر عامل جدید این شرکت گفت: بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، حمایت از شرکت‌های زیر مجموعه را با هدف رشد و سوددهی آن‌ها ادامه می‌دهد و پس از به قیمت رسیدن این شرکت‌ها و حصول شرایط مطمئن، نسبت به واگذاری آن‌ها اقدام خواهد کرد. 

وی افزود: سال گذشته اقداماتی در راستای واگذاری‌ها در گروه توسعه ملی صورت گرفته است که امیدواریم امسال هم این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند. 

همچنین علی نبوی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران اهم برنامه‌های خود را تشریح کرد.

حسین مدرس خیابانی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به مدیر عامل و هیأت مدیره بانک ملی ایران ارائه کرد.

در این مراسم اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، انتخاب علی نبوی به‌عنوان مدیر عامل جدید این شرکت را موجب تقویت عملکرد این شرکت در بخش‌های مختلف دانستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا