Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات یازدهمین دوره شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران ۲۹ بهمن ۹۶ برگزار می شود. مهلت ثبت نام در این انتخابات تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اعلام مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بر اساس مصوبه کمیته انتخابات شورای صنفی، مهلت ثبت نام دانشجویان در یازدهمین دوره انتخابات شورای صنفی تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اطلاع رسانی و ثبت نام از دانشجویان متقاضی و نامزد انتخابات یازدهمین دوره شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد، با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد ثبت نام شدگان در شورای صنفی خوابگاه ها و برخی واحدهای دیگر، مهلت ثبت نام دانشجویان علاقه مند از ۲۳ تا ۲۷ دی ماه جاری تمدید شد.

دانشجویان می توانند برای آگاهی از شرایط و نیز ثبت نام در شورای صنفی دانشکده ها به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده محل تحصیل و برای عضویت در شورای صنفی خوابگاه ها به دفتر سرپرستی خوابگاه محل سکونت مراجعه کنند.

انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ برای دانشکده ها از ساعت ۹ تا ۱۶ در دفتر معاونت دانشجویی و فرهنگی هر دانشکده و برای خوابگاه ها از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در دفتر سرپرستی هر خوابگاه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه