Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان از برگزاری جشنواره فعالیت‌های برتر علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و گفت: دانشجویان می توانند تا پایان دی ماه آثار خود را به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه ها تحویل دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده محدثه رضایی مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در گفت‌و‌گو با کُرددانش از برگزاری سومین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و گفت: این جشنواره دو رویکرد کلی دارد یکی آثاری که در جشنواره قرار می گیرد الزاما باید با مقوله اقتصاد مقاومتی ارتباط داشته باشد و رویکرد دوم مواجهه تخصصی با مسائل کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: دانشجویان علاقمند به حضور در این جشنواره می توانند در دو بخش که یکی آثار فعالیت های گروهی، تشکیلاتی و دیگری فعالیت های فردی می باشد، شرکت کنند.


 
مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان به تشریح فعالیت های فردی پرداخت و عنوان کرد: بخش فعالیت های فردی  که اعم از اختراع، ابتکار، پروژه دانشگاهی و تالیف کتاب است و الزاما باید ناظر بر اقتصاد مقاومتی، مسائل و مشکلات مردم و کشور باشد.
 
وی با بیان اینکه فعالیت های تشکلی و گروهی شامل چهار بخش فعالیت های مکتوب, مجازی, دانشگاهی و مردمی است گفت: فعالیت های مکتوب نظیر بیانیه های تخصصی، نامه به مسئولین، نشریات دانشجویی و غیره؛ فعالیت های مجازی شامل راه اندازی سامانه پیامکی برای تاثیرگذاری روی مسئولان، شبکه های اجتماعی، سایت و غیره؛ فعالیت های دانشگاهی نظیر برنامه های امفی تئاتری مناظره، میزگزد، کرسی آزاداندیشی و غیره؛ فعالیت های مردمی ناظر بر توده مردم نظیر توزیع محصولات در هیئات، مساجد, راهپیمایی, برگزاری تجمع و تحصن اعتراضی است.

 

رضایی ادامه داد: بخش ویژه این جشنواره شامل هسته های مطالبه‌گر(هسته برتر) است که به هسته هایی تعلق می گیرد که مسئله ای در سطح شهرستان؛ استانی؛ ملی را تا مرحله اجرای آن کامل کرده و در نتیجه یکی از مسائل کشور حل شود.


 
مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان بیان کرد: 80 درصد اولویت جشنواره به فعالیت گروهی و 20 درصد دیگر به فعالیت های فردی اختصاص داده شده است و کسانی که علاقه مند به شرکت در جشنواره هستند.


 
رضایی افزود: دانشجویان علاقمند به حضور در این جشنواره می توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام و تحویل آثار و مستندات به کلیه دفاتر, پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی در دانشگاه خود مراجعه کنند.
 
 
شایان ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار پایان دی ماه 1396 می باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی غلامرضا لگزیان عضو هیئت علمی واحد رودهن را به عنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب کرد.

در این مراسم فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و اعضای هیئت‌رئیسه حضور داشتند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: یکی از جلساتی که به صورت منظم و مرتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود دیدار ایشان با اعضای تشکل‌های دانشجویی بوده و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تشکل‌های اسلامی است.

بهروز دوستی افزود: با سیاست‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی طی چند سال اخیر در پیش گرفته وضعیت تشکل‌ها در دانشگاه مناسب است و درحال حاضر بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی فعال و حدود ۱۰۰ تشکل فعال استادی در حال فعالیت هستند، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی تبیین کرد: تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها دارای استعداد و ظرفیت‌های فراوانی هستند که در صورت استفاده بهینه موجب رشد، شکوفایی و پیشرفت دانشگاه می‌شوند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کار تشکل نقد قدرت است؛ از این رو باید با سعه صدر با این معلمان برخورد و آنها را با خود همراه کنیم.

نماینده رئیس دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم گفت: دانشگاه باید بستر تعلیم و تربیت باشد و رسالت تشکل‌های اسلامی نیز در همین زمینه تعریف می‌شود.

لکزیان افزود: در چند روز اخیر این دفتر موفق به تشکیل و اخذ موافقت اصولی یک تشکل دانشجویی شده و یک تشکل اساتید را نیز در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان