Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:08:16 GMT

وضعیت نامناسب پل منطقه دره در + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۹۲۷۰

وضعیت نامناسب پل منطقه دره در + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ نبود پل بر روی رودخانه دره در ،شهر رفسنجان،منجر به شکایت شهروندان ساکن منطقه شده است.

منبع: احمد - رفسنجان

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/ رودخانه دره در به پل نیاز دارد + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان

وضعیت جوی آب و هوایی و هشدارهای هواشناسی حاکی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع سیل در پایاب سدهای استان کردستان دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با فعالیت سامانه بارشی که از شب گذشته در استان کردستان آغاز و تا ظهر امروز در برخی نقاط ادامه داشت، میزان بارش‌ها اوج گرفت و بسیاری از مناطق را در بر گرفت.

پیش‌ از ظهر امروز میزان بارش‌ها در سنندج بسیار شدید و باعث آبگرفتگی بسیاری از معابر شد. هم‌اکنون نیز آسمان مرکز کردستان با رگبار و وزش باد شدید همراه است.

در همین زمینه، رحیم صدیقی، مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از صدور هشدار قرمز هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی از امشب تا سه‌شنبه شب در محدوده سطح قرمز پیش‌بینی شده و در این مدت امکان سقوط بهمن، رانش زمین و سیل در انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها شهرستان بانه، سروآباد، سلین، کامیاران، مریوان، غرب سنندج و سقز را در بر خواهد گرفت، گفت: روز سه‌شنبه بارش‌ها مناطق نیمه غربی و جنوبی استان را در بر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با هشدار احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: اختلال در تردد جاده‌ای، لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده‌ها در انتظار رانندگان است، بنابراین انتظار می‌رود که شهروندان از تردد و مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

احتمال وقوع سیل

آرش آریانژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان نیز نسبت به احتمال وقوع سیل در پایاب سدهای استان هشدار داد و اظهار داشت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و اعلام کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روزهای پیش‌رو، وقوع سیلاب در رودخانه‌های استان خاصه پایاب سدها، بسیار محتمل است.

وی تأکید کرد: شهروندان از عبور و حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها و مخازن سدهای استان امتناع و باغداران و کشاورزان در رعایت موارد ایمنی تمهیدات جدی را به‌کار گیرند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان افزود: همچنین هم‌استانی‌ها و گردشگران از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پایین دست سدها در چند روز آینده به‌طور جدی پرهیز کرده تا از بروز حوادث غیرمترقبه در اثر سیلاب‌های احتمالی و خطرات دیگر پیشگیری به عمل آید.

به گزارش تسنیم، کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی در غرب کشور واقع شده است و هر ساله بارش‌ها از اواسط پاییز آغاز و تا اواخر اسفندماه ادامه دارد. جاده‌های بین شهری استان دارای 38 محور برف‌گیر و جاده‌های روستایی نیز دارای 66 گردنه برف‌گیر است و این گردنه‌ها هنگام بارش باران عمدتاً لغزنده و مواقع برفی مسدود و یا با اختلال مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آماده باش شرکت آب منطقه ای لرستان برای مقابله با سیلاب
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان؛ احتمال وقوع سیل
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان
  • هشدار وقوع سیلاب در پایاب سد‌های استان کردستان
  • از اتراق در کنار رودخانه‌های استان همدان پرهیز کنید
  • هشدار وقوع سیلاب در پایاب سدهای استان کردستان
  • آماده‌باش شرکت آب منطقه‌ای لرستان برای مقابله با سیلاب
  • البرز از سه‌شنبه بارانی می‌شود/ در حاشیه رودخانه‌ها چادر نزنید
  • واکنش کارگروه مدولباس درباره پوشش نامناسب در جشنواره صنعت مد
  • وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود