Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری امروز (سه شنبه 19 دی‌ماه) در اوّلین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: هاشمی به لحاظ معرفتی، عالمی روشن بین بود و قرآن در کانون فهم دینی او قرار داشت. هیچ‌گاه از آموختن و تدبیر در آموزه‌های دینی غافل نمی‌شد. از قبل از پیروزی انقلاب تا آخرین روزهای حیات، گروهی داشت که روی قرآن تحقیق می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هاشمی به لحاظ فرهنگی ایران را عمیقاً می‌شناخت و در اندیشه توسعه ایران بود تصریح کرد: او برای توسعه ایران الگوی خود را امیرکبیر قرار داد و او را سرمشق سازندگی قرار داد. امیرکبیر از قبل از پیروزی انقلاب برای هاشمی سرمشق بود.

جهانگیری، هاشمی را فردی آرمانگرا دانست که آرمانهای بزرگی برای ایران و خودش در ذهن داشت و تصریح کرد: در عین حال واقع بین بود و آرمانگرایی نبود که به واقعیت‌ها توجه نکند. انقلابی جامع بین بود و تا مرز شهادت پیش رفت.لحظه‌ای در راه مبارزه تردید نداشت ولی تمام حرکاتش از جامعیت برخوردار بود.

معاون اوّل رئیس جمهور دشمنی‌های آمریکا علیه ایران را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه آمریکایی‌ها همیشه با ایران مخالف بوده‌اند خاطرنشان کرد: آنها یک ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کند را به اتهام اینکه یک شناسنامه ایرانی دارد حاضر نشدند به او حساب بانکی بدهند و او را از بسیاری از حقوق طبیعی شهروندی محروم کردند.

وی ادامه داد: می‌گویند شما می‌گویید شاخص‌ها خوب است؛ ولی مردم این را احساس نمی‌کنند. اقتصاد را به ته درّه برده‌اید و ما داریم هنر می‌کنیم که آن را بیرون بیاوریم ولی هنوز ته دره قرار دارد و معلوم است که بهبود را حس نمی‌کنیم.

معاون اوّل رئیس جمهور با بیان اینکه ما بیش از ششصد هفتصد هزار شغل ایجاد کردیم تصریح کرد: با این حال، مشکلات آنقدر عمیق است که بیش از سه میلیون بیکار روی دست ماست.

جهانگیری ادامه داد: قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است. ما دریافتی مستمری بگیران کمیته امداد را افزایش داده‌ایم. کارهای بزرگ و اساسی کشور در این دوره شروع شده. ده‌ها میلیارد دلار منابع خارجی جذب شده و هواپیمای نو وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه میلیاردها دلار منابع از خارجی‌ها گرفتیم تصریح کرد: با افتخار به آمریکایی‌های می‌گوییم اگر از برجام خارج شوید این شما هستید که ضرر می‌کنید و ایرانی‌ها عزا نمی‌گیرند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: من به هیچ عنوان بردها را به نام خودم مصادره نکردم و از حرف‌هایم سوء برداشت شد.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا، اظهار کرد: متاسفانه از صحبت‌های من سوء برداشت شد. من همیشه گفته‌ام که برد و باخت برای همه است و هیچ‌کس نمی‌تواند برد را به نام خودش مصادره کند و باخت را گردن دیگری بیندازد. همه عوامل یک تیم یا یک گروه در نتیجه‌ای که به دست می‌آید تاثیرگذارند و ما اگر قهرمان هم بشویم همه عوامل تیم و باشگاه در آن سهیم هستند.

او گفت: من در مصاحبه قبلی‌ام گفتم که اگر در یک بازی می‌بازیم، کل تیم و باشگاه ایراد دارد اما آنجایی که تیم موفق بود و همه تعریف می‌کردند هم نباید نقش باشگاه، عوامل برگزاری لیگ و خصوصا شهرداری گرگان را نادیده گرفت. شهردار محترم گرگان شخصا پیگیر شرایط تیم هستند و در جذب این بازیکن آمریکایی جدید هم تاثیرگذار بوده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: ما تا الان یک فصل خوب را پشت سر گذاشته‌ایم و در این بردها همه نقش داشتند، خصوصا شهردار که به این تیم علاقه‌مند است. در بازی قبل از فینال هم اگر بد بودیم، همه بد بودیم و من حرفی خارج از معیارهای درست نزدم. اگر همکاری باشگاه و شهرداری نبود نتایج فعلی هم کسب نمی‌شد. درباره فدراسیون هم منظور من خود فدراسیون نیست و تنها یک شخص خاص در سازمان لیگ بود که برنامه‌ریزی او ایراد داشت و چالش ایجاد کرد. 

بیشتر بخوانید: 
                           مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند

هاشمی درباره واکنش‌های فدراسیون نسبت به صحبت‌های او در چند روز گذشته نیز تصریح کرد: من اگر نقدی نسبت به فدراسیون داشته باشم مستقیما می‌گویم و از کسی ترسی ندارم. اگر مشکلی باشد صادقانه می‌گویم. امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا نماینده ایران موفق شود. همه موظفند حمایت کنند. هواداران که عاشق هستند و می‌آیند اما من امیدوارم تهرانی‌ها هم در سالن آزادی برای حمایت از تیم حاضر شوند تا تیم ایران در آسیا موفق شود. 

او تاکید کرد: من به قدری شهامت دارم که اگر مشکلی باشد مستقیم مطرح کنم. حرف اصلی من این است که ایران در آسیا باید حمایت شود. ما اگر نتیجه خوبی گرفتیم نقش باشگاه و شخص خود شهردار اصلا قابل انکار نیست و من منظورم این است که اگر باختیم ایراد از همه ما بود. باشگاه در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند و ما یک مقدار مشکلمان با فردی بود که برای لیگ برنامه‌ریزی می‌کرد. خوشبختانه با تلاش‌های باشگاه، بازیکن خارجی دوم ما هم جذب شده و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد