Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشارکت مردم در امنیت عمومی را اثربخش دانست و گفت: تقویت تعاملات مردمی پلیس علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضایت عمومی تأثیرگذار است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs ناجا، با حضور در مرکز نظارت همگانی (197) از نزدیک با مردم دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه این ملاقات چهره به چهره با مردم،اظهار داشت: توجه بر تعامل با مردم، ترویج فرهنگ نقدپذیری، نظارت و پاسخگویی، بهره برداری از نظارت علمی اندیشمندان و محققان و ... همواره از راهبردهای اصلی در نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه 197 پل Bridge ارتباطی خوبی میان مردم و نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: سامانه 197 مشارکت مردم با پلیس را افزایش داده و پلیس نیز به پشتوانه این سرمایه اجتماعی گرانسنگ ماموریت ها را پیش می برد؛ چرا که اعتماد مردم به پلیس، افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشارکت مردم در امنیت عمومی را بسیار مهم و اثر بخش دانست و گفت: گسترش و تقویت تعاملات و ارتباطات مردمی پلیس و دیگر نهادهای متولی نظم و امنیت ،علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضایت عمومی اثر گذار خواهد بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6085575

دیگر خبرها

  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی