Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری می‌کند، گفت: رمز موفقیت، تعالی و پیروزی در همه عرصه‌ها داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: توسعه فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده نظام اسلامی است یعنی ما هر مقدار که روحیه ایثارگری، شهادت و جهاد را ترویج دهیم هم انقلاب و نظام بیمه می شود و هم جامعه پیشرفت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا افزود: به طور حتم ارتقای روحیه شهادت طلبی و ایثار می تواند ما را از آسیب ها و چالش ها در امان نگهدارد و دشمنان را مایوس و دلسرد کند و الحمدلله میزان این روحیه و فرهنگ در نسل جوان بسیار بالاست که می توان اثرات مثبت آن را در همه عرصه ها در کشور مشاهده کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «این جنگ برای ما نعمت بود» با توجه به اینکه رزمندگان اسلام همگی سخنان ایشان را حکیمانه می دانستند، این موضوع را در آن زمان پذیرفتند اما در حال حاضر و بعد از گذشت سال ها می شود بهتر به عمق سخن فرهیخته ایشان پی برد.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: ما بعد از دوران دفاع مقدس شاهد بروز توطئه و فتنه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی بودیم که تاکنون همگی این تهدیدها با برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت خنثی شده است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: به طور قطع همه کسانی که در عرصه‌های مختلف به موفقیت و پیشرفت می رسند با وام گرفتن از همین روحیه شهادت طلبی و ایثار است که می توان این موضوع را بسط داد چراکه وقتی حتی به زندگی دانشمندان موفق کشور دقت می‌کنیم، می بینیم که آنان حسرت داشتند که ای کاش در دوران دفاع مقدس بودند و افتخار شهادت نصیب‌شان می‌شد.

سردار اشتری اظهار داشت: هدف اصلی بنیاد حفظ آثار، نشر و ارزش‌های دفاع مقدس تحقیق، شناسایی، جمع آوری، نگهداری، تدوین آثار مکتوب و غیر مکتوب فرهنگی، تاریخی، هنری، علمی و انجام امور مربوط به حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس است که برکات و تاثیرات مثبت فعالیت شما در این بنیاد به خوبی در جامعه مشهود است.

وی اضافه کرد: آثار فرهنگی دفاع مقدس به قدری تاثیرگذار است که یک جوان حتی با خواندن یک کتاب یا تماشای یک فیلم متحول می شود، پس باید این موضوع را جدی بگیریم که در راه بسط و گسترش فرهنگ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس همگی دست به دست هم داده و با تمام توان در گسترش این فرهنگ غنی اسلامی تلاش کنیم.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه امروز روحیه شهادت طلبی و ایثار در نسل جوان و مردم بالاست، خاطر نشان کرد: از این بابت باید خدا را شاکر باشید که افتخار این خدمت رسانی را نصیب شما کرده است.

گفتنی است، در این مراسم سردار اشتری از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس بر پا شده بود به همراه سردار کارگر رئیس بنیاد و جمعی از فرماندهان و مدیران عالی رتبه کشوری و لشکری بازدید کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره کوچ عشایر اظهار کرد: عشایر در رونق تولید و اقتصاد کشور بسیار موثرند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند ارزش‌های زندگی عشایر را به نحو احسن به عموم معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است و از شاخصه‌های مهم و اصلی آن مقابله با باطل و دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دشمن سعی در تخریب ارزش‌ها و تضعیف عقاید و باورها دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه دغدغه مند باشند.

عزیزی بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور و جامعه ما، مقوله عفاف و حجاب است که باید توجه داشت برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد.

وی ادامه داد: در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود و در مواردی اتخاذ چنین رویکردی نیز لازم است، اما چنانچه از مقولات فرهنگی و تبیینی در قبال برخی مسائل غفلت شود، کار ناقص می‌ماند و ما باید همواره این نکته را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه بیله سوار افزود: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع از سوی فرماندهی انتظامی کشور بود که حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود.

کد خبر 6097109

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران