Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری در همایش بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی: به لحاظ معرفتی، عالمی روشن بین بود و قرآن در کانون فهم دینی او قرار داشت.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین سرانجام درباره مرگ ناوالنی صحبت کرد

به گزارش خبرآنلاین، پوتین یکشنبه شب در کنفرانسی خبری در مسکو گفت: چند روز پیش از درگذشت ناوالنی، برخی از همکارانم گفتند که پیشنهاد مبادله وی با برخی افراد زندانی در کشورهای غربی مطرح شده است.

وی افزود: شاید باور نکنید اما پیش از آنکه این فرد صحبت‌هایش را تمام کند، گفتم که موافق هستم. اما متاسفانه آن اتفاق افتاد.

به نقل از ایرنا پوتین افزود که آزادی ناوالنی تنها یک شرط داشت و آن این بود که هرگز به روسیه بازنگردد.

منابع قضایی روسیه اعلام کردند، ناوالنی که در حال گذراندن دوران محکومیت در زندانی در منطقه یامالو-نِنِتس روسیه بود، روز جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ بعد از یک پیاده‌روی احساس ناخوشایندی کرد و بی‌درنگ هوشیاری خود را از دست داد. کارکنان پزشکی زندان برای احیای وی وارد عمل شدند و یک تیم فوریت‌های پزشکی فراخوانده شد؛ آنها سعی کردند ناوالنی را احیا کنند، اما موفق نشدند.

اظهارات پوتین درباره ناوالنی در حالی مطرح شد که انتخابات سه روزه ریاست جمهوری روسیه، یکشنبه پایان یافت.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد، تاکنون ۹۵.۰۸ درصد آرا شمارش شده و پوتین توانسته است ۸۷.۳۲ درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

دیگر نامزدهای این انتخابات یعنی نیکولای خاریتونوف از حزب کمونیست ۴.۲۸ درصد آرا، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید ۳.۸۵ درصد و لئونید سالوتسکی نامزد حزب لیبرال دموکراسی ۳.۱۵ درصد آرا را از آن خود کردند.

پوتین گفته که قرار است امروز دوشنبه با رقبای انتخاباتی خود دیدار کند.

دیگر محورهای سخنان پوتین

رئیس‌جمهوری روسیه در بخش دیگری از سخنان خود در این کنفرانس مطبوعاتی که در محل ستاد انتخاباتی وی برگزار شد، نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را بیانگر اعتماد شهروندان این کشور و امید آنها خواند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین گفت: نتایج انتخابات اعتماد شهروندان کشور و امید آنهاست که همه چیز را طبق برنامه انجام دهیم. مردم برای ایجاد شرایط و برای تحکیم سیاسی داخلی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره چالش‌های فراروی روسیه نیز گفت: باید مشکلات منطقه عملبات نظامی را حل کرده و توان دفاعی خود و نیروهای مسلح را تقویت کنیم.

پوتین همچنین درباره معرفی کابینه جدید روسیه گفت: نیازی به هیاهو نیست، دو ماه و نیم فرصت داریم، آرام فکر کنیم.

رئیس‌جمهوری روسیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روسیه طرفدار مذاکرات مسالمت آمیز درباره اوکراین است، البته اگر آنها بخواهند روابط جدی ایجاد کنند.

پوتین همچنین درباره احتمال درگیری بین روسیه و ناتو اظهار داشت که همه چیز در دنیای مدرن امکان پذیر است.

وی همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به اهداف توسعه ملی در همه زمینه ها تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885549

دیگر خبرها

  • پوتین از شرط و شروط آزادی ناوالنی پیش از مرگ او گفت
  • پوتین سرانجام درباره مرگ ناوالنی صحبت کرد
  • فرازی از سخنان حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی
  • نخستین سیستم سرعت‌سنج مبتنی بر هوش مصنوعی تولید شد
  • تولید سالانه بیش از ۴۱ هزار تن محصولات گلخانه‌ای در استان همدان
  • جذب ۱۸میلیارد تومان تسهیلات توسعه مکانیزاسیون در استان همدان
  • نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی
  • نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی زمین خواری | صدیقی : امضایم جعل شده است رسیدگی کنید
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند | ماجرای فایل صوتی درز کرده از مهمانی؛ ظریف چه گفته بود؟
  • توضیح ظریف درباره فایل صوتی