Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بندرعباس، رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان به تشریح عملکرد و چگونگی ساخت دستگاه آب‌ساز 200 لیتری توسط این نهاد پرداخت.

در حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بندرعباس، رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان به تشریح عملکرد و چگونگی ساخت دستگاه آب‌ساز 200 لیتری توسط این نهاد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سهیل داخواه در حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چارچوب زمینه‌های فعالیت‌های پژوهشی به‌ویژه در حوزه آب و انرژی و با محوریت استحصال آب از طریق رطوبت هوا در جهاد دانشگاهی هرمزگان فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته است، تصریح کرد: دستگاه 200 لیتری آب ساز جهاد دانشگاهی که برای اولین بار در کشور ساخته‌ شده، یکی از دستاوردهای مهم و درخشان متخصصین داخلی است.

وی تصریح کرد: یکی از قابلیت‌های این دستگاه، مصرف انرژی کمتر و ازلحاظ ابعاد کوچک‌تر از نمونه‌های خارجی مشابه است.

دادخواه ادامه داد: این دستگاه‌ها با یک‌سوم قیمت و تولید آب بیشتر و مصرف انرژی برق کمتر، توانایی رقابت با سایر نمونه‌های داخلی و خارجی را دارد و در حال تکمیل مراحل تجاری‌سازی خود است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان اظهار کرد: راندمان این دستگاه به شکلی است که در رطوبت‌های بسیار پایین هم می‌تواند آب تولید کند.

در همین خصوص رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: باید این دستگاه را به‌عنوان یک ابتکار و خلاقیت از جانب قشر جوان و تحصیل‌کرده دانشگاهی کشورمان تلقی کرد.

فریدون حسنوند با اشاره به اینکه کمیسیون انرژی به‌طور حتم در آن بخشی که بر عهده دارد به‌طور حتم حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم ضمن تکمیل فرآیند کامل دستگاه آبساز، آن را به انبوه‌سازی رسانده و دیگر مجبور به واردات دستگاهی مشابه نباشیم.

وی اضافه کرد: این دستگاه برای استان‌هایی با رطوبت و شرجی بالا مانند هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان می‌تواند بخشی از نیازهای آن‌ها را برطرف کرده و هم در تولید آب و هم تلطیف آب‌وهوای این مناطق مؤثر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
سیروس رضائی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.
در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آنها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.
علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶book.irمراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری