Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان و شهرستان این استان را مسولان بسیج دانشجویی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، قرارگاه شهید همدانی در استان همدان متولی هماهنگی این اتفاق در استان است و طی دو سال گذشته ۷۰ مرتبه نماینده بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی همسو در تریبون نماز جمعه حاضر شده اند و در مورد مسائل روز به سخنرانی و بیان دیدگاه‌ها می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به این گزارش همزمان با شهر همدان که محمد جواد رضایی  دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی  استان همدان در نمازجمعه این هفته سخنرانی می‌کند، محمد باقر مددی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان پیش از خطبه‌های نماز جمعه  در شهر بهارپشت تریبون می‌رود و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

حسین ذاکری مسئول بسیج دانشجویی  علوم پزشکی همدان سخنران مریانج و مسعود رنجبرمسئول بسیج دانشجویی پیام نورهمدان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در نهاوند خواهد بود.

پیمان ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی فرهنگیان همدان در نماز جمعه کبودرآهنگ و قائم نانکلی نیز در تویسرکان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. 

محور کلی سخنرانی ها حوادث اخیر استان و اعلام مواضع بسیج در مورد این حوادث است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مرند از پهن کردن سفره‌های افطاری علوی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال‌های قبل در ۲ امامزاده و ۳ مسجد شهرستان مرند، سفره‌های افطاری علوی گسترده می‌شود.

وی ضمن اشاره به ساده بودن سفره‌های افطاری تاکید کرد: هدف از این کار، احیای نماز اول وقت و عمل کردن به سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام در جهت اطعام روزه داران است.

امام جمعه مرند ادامه داد: هزینه این سفره‌ها توسط خیرین و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان مرند تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی
  • تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود
  • آینده صدیقی به عنوان امام جمعه چیست؟
  • سه سناریو درباره آینده صدیقی به عنوان امام جمعه پایتخت / او از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی هم حذف شد؟