Web Analytics Made Easy - Statcounter


علیرضا برازش مدیر شبکه یک به سخنان معاون اول رییس‌جمهوری درباره برنامه «نگاه یک» و پخش نشدن آن، واکنش نشان داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما با اشاره به سخنان امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری گفت: شنبه شب برنامه «نگاه یک» به درخواست آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد اما در آخرین ساعات معاون اول رییس جمهوری در برنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم «نگاه یک» این هفته را از جدول پخش حذف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چگونگی درخواست دفتر معاون اول رییس جمهوری و مذاکراتی که دراین زمینه صورت گرفته مشخص و شفاف است و درصورت نیاز بیان خواهد شد.

مدیر شبکه یک سیما با بیان اینکه آغوش صدا و سیما همواره برای میزبانی دولتمردان و مسئولان اجرایی کشور  باز بوده و هست تصریح کرد : از ابتدای امسال تاکنون مسئولان دولت های یازدهم و دوازدهم بیش از ۲ هزار ساعت در پربیننده ترین ساعات مهمان برنامه های سازمان صدا وسیما بوده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: سازمان صدا و سیما همین امروز هم آماده است در هر ساعت و برنامه ای که آقای معاون اول رییس جمهور بخواهد میزبان وی باشد.

true برچسب ها : اسحاق جهانگیری شبکه یک سیما علیرضا برازش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما

مستند پا به ماه با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این مستند قصه روز‌هایی از زندگی آدم‌هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، شور و شوق، ترس و صبر است.

قسمت اول از فصل دوم این مستند به نام «همیشه با هم» روایت دو خواهر دو قلو همسان با ویژگی‌های مشترک است که همزمان مادر می‌شوند، و مخاطب را در داستان مادر شدن و لحظه تولد فرزند با خود همراه می‌کنند. گفتنیست هر قسمت از فصل دوم این مجموعه روایت داستانی مستقل و متفاوت است.

این مجموعه مستند که به همت گروه خانواده شبکه دو و در خانه هنری رسانه‌ای دیما تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و چهارشنبه بیست و نهم فروردین حوالی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مهدیه‌سادات محور، تهیه‌کننده و امیرحسین اسیوند مجری طرح و کارگردان این برنامه است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند