Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:37:57 GMT

«کلمن راز» نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۱۶۰۳

«کلمن راز» نقد می‌شود

پنجمین نشست «رصد صبح» با رونمایی و نقد مجموعه شعر طنز «کلمن راز» نوشته عباس احمدی سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، این نشست با همکاری موسسه فرهنگی «صبح قریب» و با حضور شاعرانی همچون ناصر فیض، سعید بیابانکی و امید مهدی‌نژاد برگزار می‌شود و میلاد عرفان‌پور به عنوان کارشناس مجری در آن حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «کلمن راز » که عنوان آن برگرفته از نام «گلشن راز» نوشته شیخ محمود شبستری است همانند «گلشن راز» به طرح سوالاتی در موضوعات روز می‌پردازد و به آن‌ها پاسخ‌های طنز می‌دهد.

«کلمن راز» هشت باب دارد. باب اول: در سبب نظم این منظومه؛ باب دوم: سؤال در ریشه و چیستی فرق ضاله بابیّت و بهائیت و علل ظهور بابِ ناباب؛ باب سوم: پرسش از علل، ریشه‌ها، فرصت‌ها، تهدیدها، چالش‌ها، مزایا، معایب، بایدها، نبایدها و همه‌چیزِ جریان ضالّه‌ وهّابیت بی‌همه‌چیز؛ باب چهارم: سؤال از کیفیت دولت شیطانی شام و عراق (داعش) هدمهم‌الله اجمعین؛ باب پنجم: پرسشی چند در ریشه‌های اسلام‌هراسیِ برخی غربی‌های ملعونِ دونِ نادون؛ باب ششم: در باب تاریخچه و ریشه‌ جنبش زن‌مداری المسمّی ب«فمینیسم» و پاسخ دین مبین اسلام در قالب مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان؛ باب هفتم: پرسش از  چیستی نحله‌ منحرف شیطان‌پرستی و عادات زشت و ادا و اطوار و قر و قمبیل نوچگان ابلیس ملعون؛ و باب هشتم: پرسشی چند در باب عرفان‌های کاذب و معنویت‌های نوظهور و شیوه‌ شست‌وشوی مغزی مریدان بتوسط ایشان.

سراینده درباره‌ کتاب نوشته است: «نام این منظومه‌ گران‌سنگ را که سرشار از حکمت و حقیقت و مشحون از سؤال و جواب است، کلمن راز نهاده‌ایم. نخست از این‌رو که نمی‌خواسته‌ایم این منظومه بر گلشن راز، همان گلشن اصلی راز، سایه افکند و آن را از رونق بیاندازد، و دوم از آنجا که کلمن به صندوقچه اسرار می‌ماند. از بیرون چیزی نشان نمی‌دهد، اما درونش جگر را حال می‌آورد. گوارایتان باد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟»، «جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو»، «نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد»، «معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان»، «موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن»، «آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای خواندن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان

موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن

آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی

 

 

دیگر خبرها

  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • سیاره مشتری چه زمانی شروع به حرکت در منظومه شمسی کرده است؟
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس