Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@07:43:59 GMT

اغتشاش گران نان کاسبان را هم آجر کردند/فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۱۶۶۸

اغتشاش گران نان کاسبان را هم آجر کردند/فیلم

‍‍‍‍‍‍

گزارش ویدئویی جدید دانا به درد و دل های کسبه محدوده خیابان انقلاب می پردازد. کسبه این محدوده از خللی که اغتشاش گران در کسب و کارشان ایجاد کردند می گویند...

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گزارش ویدئویی جدید دانا به درد و دل های کسبه محدوده خیابان انقلاب می پردازد. کسبه این محدوده از خللی که اغتشاش گران در کسب و کارشان ایجاد کردند می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

در روزهایی که اغتشاش گران به تخریب اموال عمومی و شخصی دیگران می پرداختند، زندگی افرادی همچون کسبه شریف محدوده خیابان انقلاب دچار اختلال شده بود.

 

۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي | ساعت:15:56 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم گزارش ویدئویی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار >  اغتشاش گران نان کاسبان را هم آجر کردند/فیلم >  شایعه زندانی شدنم دروغ است/ منبع شایعه را شناسایی کردیم/ به شدت مشکل اقتصادی دارم/ مردم خودشان را جای مسئولین و مسئولین خود را جای مردم بگذارند >  راهپیمایی مردم تهران در محکومیت آشوب های اخیر/فیلم >  پرچم مقدس ایران،خار چشم دشمنان+فیلم >  تصاویر هوایی از مراسم پرشکوه بزرگداشت یوم الله ۹ دی در مشهد مقدس/فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها Page Generated in 0/0510 sec

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید