Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه دامغان و شرکت برق منطقه‌ای سمنان تفاهم‌نامه‌ همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی امضاء کردند.

به گزارش ایسنا، محمود سنگی، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اعلام این خبر گفت: از آنجا که همکاری و ارتباط میان دانشگاه‌ها و موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک کمک کند، این تفاهم‌نامه به امضاء ریاست دانشگاه دامغان و مدیرعامل این شرکت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را استفاده از توانایی­‌های علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، تجهیزات و امکانات نرم‌­افزاری و سخت‌­افزاری و آموزشی طرفین برای انجام فعالیت­های مورد توافق ، میان شرکت برق منطقه‌ای سمنان و دانشگاه دامغان به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل برشمرد و افزود: موضوعات قابل همکاری بر اساس این تفاهم‌نامه، برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای سطح علمی کارکنان، انجام طرح‌های پژوهشی به منظور رفع مشکلات شرکت برق منطقه‌ای و چاپ مقالات مشترک و انجام پروژه‌های اجرایی مشاوره و تحقیقاتی هستند.

مجید خطیبی، مدیر دفتر تحقیقات و کنترل تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای سمنان و دبیر کمیته تحقیقات این شرکت نیز با بیان بخشی از توافقات انجام گرفته بین شرکت برق منطقه‌ای سمنان و دانشگاه دامغان گفت: حمایت از اجرای پروژه‌­های دانشجویی مرتبط با فعالیت شرکت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، پذیرش دانشجویان دانشگاه از سوی واحد آموزش شرکت برای گذارندن دوره‌های کارآموزی، همکاری در برگزاری بازدیدهای متقابل علمی برای اساتید، دانشجویان، مدیران و کارشناسان شرکت، اجرای دوره‌های آموزشی و پژوهشی کوتاه‌مدت، بلند مدت تخصصی مشترک و تحصیلات تکمیلی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و گردهمایی‌­های علمی مشترک، امکان استفاده متقابل از امکانات کتابخانه‌­ای (به صورت فیزیکی و دیجیتالی) و نرم‌­افزاری برای کارشناسان و مدیران و اساتید دانشگاه و شرکت، استفاده از کارشناسان متخصص شرکت جهت تدریس در محیط های آموزشی بنا به درخواست دانشگاه، از توافقات به عمل آمده طرفین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی