Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «معصومه جهانچی» سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 15 سال، گفت: بازیکنان این تیم در آینده، اعضای تیم های زیر 16 ،19 و تیم ملی فوتبال زنان کشور خواهند شد و برای افزایش تجربه آنان باید زمینه حضورشان در تورنمنت های داخلی و خارجی فراهم شود.

جهانچی، در آستانه اردوی آماده سازی تیم فوتبال زیر 15 سال دختران کشور افزود: با توجه به اینکه فوتبالیست های نوجوان بسیار کم تجربه هستند و در هیچ باشگاه یا آکادمی تخصصی فعالیت نمی کنند، باید تجربه اندوزی کنند و شرکت در اردوها و تورنمنت های بین المللی نیز ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم فوتبال دختران زیر 16 سال رقابت های مقدماتی آسیا را در پیش دارد و برای کمک به این تیم و همچنین آمادگی بیشتر بازیکنان زیر 15 سال مایلیم اردوهای مشترکی با این تیم داشته باشیم.
جهانچی، اردوی مشترک و حضور در تورنمنت هایی اردن، ویتنام، تایلند یا هنگ کنگ را برای آماده سازی تیم فوتبال زیر 15 سال ضروری دانست و گفت: در گذشته تمرینات تیم های رده های مختلف سنی در زمانی کوتاه حداکثر سه تا چهار ماهه برگزار می شد، اما خوشبختانه با تلاش های مهدی تاج ، محمد رضا ساکت و لیلا صوفی زاده رئیس و مسئولان وقت فدراسیون فوتبال اردوهای منظم این تیم از مرداد ماه آغاز شده است.
وی اضافه کرد: البته ما تلاش می کنیم در هر اردو پذیرای دو تا سه بازیکن مستعد شناسایی شده توسط استان های مختلف باشیم تا در حق هیچ نوجوان مستعدی در سراسر کشور اجحافی صورت نگیرد.
به گفته جهانچی، شرکت در دو تورنمنت خارجی و چهار تورنمنت داخلی از برنامه های کادر فنی برای آماده سازی تیم فوتبال دختران زیر 15 سال است.
جهانچی با اشاره به مسابقات کافا (مرکز آسیای میانه ) گفت: این مسابقات شهریور ماه امسال بین کشورهای ایران ، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان برگزار شد، اما زمان مسابقات کافا در سال 2018 و میزبان آن هنوز مشخص نشده است.
وی با قدردانی از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اهمیت این تیم در بازیکن سازی و پشتوانه سازی برای تیم های رده های مختلف از جمله تیم ملی مطمئن هستم که فدراسیون از هیچ تلاشی برای حضور این تیم در تورنمنت های داخلی و خارجی فروگذار نخواهد کرد.
جهانچی اسامی 25 فوتبالیست نوجوان را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی که از 21 دی ماه آغاز می شود، به شرح ذیل به فدراسیون معرفی کرده است:
زهرا معصومی،فاطمه محمدی از گیلان ، زهره عرفانی، هستی فروزنده، فاطمه ستوده، نسرین اسدی از کرمان، مهدیه محمدزاده، سارا دیدار، فاطمه سرور زاده، شروین افخمی از خراسان رضوی،
آرزو حضرتی، زینب اسماعیلی، هانیه تنکابنی، حدیث صالحی از مازندران،هستی حسینی، لیلی نجاتی، رقیه شیخی از گلستان
،مریم عباسی،سما کشاورزی از تهران،نگین زندی از خوزستان،زهرا جوانمردی از فارس،فاطمه خندان از البرز،فاطمه یوسفی، تانیا نقی زاده از ایلام،یاسمن طایفه و محدثه زلفی از آذربایجان شرقی نفرات دعوت شده به این اردوی پنج روزه هستند.
جهانچی در ادامه گفت: تقریبا طی سه اردو روی تاکتیک های دفاعی و چند مرحله اردو روی کارهای حمله تمرین شده است و قصد داریم در اردوی جدید روی هماهنگی تیمی کار کنیم .
برای اگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828**1368
خبرنگار : خدیجه روزبهانی** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی