Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 بر ضرورت بهره‌مندی از همه ظرفیت ها بویژه پارک ملی سرخه حصار در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

غلامعلی ابراهیمی که در جلسه شورای مدیران اجتماعی سخن می گفت، با بیان اینکه گردشگری عاملی بسیار مهم در توسعه شهرها محسوب می شود، خواستار ایجاد تمهیدات لازم در بهره مندی شهروندان تهرانی بخصوص ساکنان شرق تهران از فضای قطب گردشگری پارک سرخه حصار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک سرخه حصار در حوزه  گردشگری مستعد و دارای ظرفیت های فراوانی در این حوزه است  و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در پارک سرخه حصار می تواند بستر توسعه گردشگری شرق پایتخت را مهیا سازد و رونق صنعت گردشگری منطقه را ارتقاء دهد.

معاون شهردار منطقه 13 با بیان اینکه بهره مندی از فرصت های نوین گردشگری از ضروریات حوزه گردشگری است،  ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک با شناخت و ایجاد فضاهای مناسب برای برگزاری و اجرای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مانند ورزش‌های گروهی و مسابقات و... در جهت تسهیل، تقویت سرمایه گذاری و رفع موانع اقتصادی برای توسعه قطب گردشگری سرخه حصار با اخذ موافقت های قانونی اقدام شود و این امر منجر به تأمین انواع تفریحات و ایجاد زمینه های توسعه استراتژیک تفرج و تفریح، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، برپایی جشنواره ها و ده ها عنوان خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ... برای شهروندان و بخصوص ساکنان شرق تهران گردد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 13، گفتنی است پارک ملی سرخه حصار یکی از قدیمی ترین شکارگاه های ایران واقع در منطقه 13 شهرداری تهران با مساحتی درحدود ۹۱۶۸ هکتار، مرکب از دشت ها، تپه ماهورها و ارتفاعات بلند است که ارتفاع آن از 1220 متر تا 2147 متر متغیر است. آبنمای سنگی، مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق، کلینیک گل و گیاه، مسیر آموزش ترافیک و... از امکانات موجود در این بوستان است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت طرحجهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، گفت: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

حسین اکبریان  افزود: در این طرح تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت طرحو شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی طرح تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد