Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: در این فصل تیم‌های قدرتمندی وارد رقابت‌ها شدند و فکر نمی‌کردیم ۲ هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان شویم. ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

فرهاد فخیم، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، ضمن اشاره به دیدار تیمش در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ما برای بازی با شهروند ساری که تیم خوب و قابل‌احترامی است، انگیزه‌های زیادی داریم و می‌خواهیم ضمن پیروزی در این دیدار خانگی، فاصله امتیازی خود را با تیم دوم جدول افزایش دهیم تا به نوعی رکورد خوبی در این رقابت‌ها به جای بگذاریم چرا که در سال‌های اخیر معمولاً قهرمان رقابت‌ها با تفاضل گل یا اختلاف امتیاز جزئی مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد قهرمانی تیمش در رقابت‌های فصل جاری تصریح کرد: مس سونگون امسال کارش را با نظم و انضباط خوبی شروع کرد و این نظم را در ادامه فصل نیز حفظ کرد که همین مسئله باعث شد بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

فخیم در پاسخ به این سؤال که "آیا فکر می‌کردید 2 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شوید" تصریح کرد: ما تمریناتمان را یک ماه و نیم زودتر از حریفان آغاز کرده بودیم. ساختار تیممان هم نشان می‌داد مدعی قهرمانی هستیم. با توجه به بازیکنان جذب‌شده نیز ما برای قهرمانی تلاش می‌کردیم اما همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر هیچ‌یک از تیم‌ها با اختلاف امتیازی بالا قهرمان نشده‌اند و از سوی دیگر در این فصل نیز تیم‌های قدرتمندی وارد رقابت‌ها شده بودند و فکر نمی‌کردیم 2 هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان شویم. اما با لطف خدا توانستیم در بازی‌های سخت پیروز شویم که این مسئله موجب شد با این اختلاف امتیاز و 2 هفته مانده به پایان بازی‌ها به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در مورد تداوم حضور خود در مس سونگون گفت: فعلاً حرف خاصی در این مورد نزده‌ایم ولی خوشحال می‌شوم که در مس بمانم و سال بعد نیز با پیراهن این تیم در مسابقات شرکت کرده و بتوانیم در رقابت‌های آسیایی نیز به قهرمانی دست پیدا کنیم.

فخیم در مورد اینکه آیا از عملکرد خود رضایت دارد یا خیر گفت: فکر می‌کنم باید کارشناسان و مربیان در این مورد جواب بدهند ولی خدا را شکر می‌کنم که فصل بدی نبود و خوشحال هستم که توانستم برای مس مثمر ثمر باشم و به این تیم کمک کنم.

وی در پایان گفت: از هواداران مس سونگون که همیشه از ما حمایت کرده‌اند و تأثیر بسیار زیادی در این قهرمانی داشتند، می‌خواهم در بازی روز چهارشنبه نیز حضور پیدا کرده و از ما حمایت کنند تا بتوانیم جشن قهرمانی را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

R7887/P1494/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093723

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد