Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عبدالعلی حبیبی عصر سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: سقوط یک دستگاه موتور سیکلت به داخل زیرگذر راه آهن مزارع مهنه به مرکز اورژانس 115 اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس مهنه به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و سرنشین موتورسیکلت نیز به بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور دهدشت-بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد موسوی از جان باختن راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان، نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با برخورد به سپر عقب کامیون جلویی واژگون شده است که بر اثر این حادثه به علت نامعلومی راکب موتورسیکلت به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 751397

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد