Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

و

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما درگیری ها و خطاهای وحشتناک جنارو گتوزو با بازیکنان حریف در لباس مقدس میلان را آماده کرده ایم که می توانید آن را مشاهده نمایید

جنارو ایوان «رینو» گتوزو بازیکن پیشین و مربی فوتبال اهل ایتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه بازی در تیم‌های پروجا، رنجرز، سالرنیتانا، آ. ث. میلان و سیون را دارد. در حال حاضر به سرمربیگری تیم جوانان میلان(پریماورا) مشغول است. وی عمدتاً به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کرد. گتوسو بازیکنی پرتکاپو و تکل‌زن بود، که در دوران اوج خود به عنوان یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های جهان مطرح بود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام نوعی جهاد است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، گفت: حضور جوانان در لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی، خود نوعی جهاد است و باید این فرصت را غنیمت شمرد و به این اقدام با خلوص نیت نگریست تا مقبول درگاه الهی واقع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد رضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق درمراسم ضیافت افطاری ویژه کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا کشور که با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: این همدلی و اتحاد، موجب یأس و ناامیدی دشمنان بوده و در انجام مأموریت‌‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا کرده است.

وی افزود: حضور جوانان در لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی، خود نوعی جهاد است و باید این فرصت را غنیمت شمرد و به این اقدام با خلوص نیت نگریست تا مقبول درگاه الهی واقع شود.

معصومی عنوان کرد: مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن و برپایی سفره های افطاری خاطره‌ای شیرین برای سربازان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، سربازان وظیفه را امانت ارزشمند مردم دانست و خاطرنشان کرد: لحظه‌ به لحظه حضور این عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فرصت برای تولید قدرت برای دفاع از کشور عزیزمان، یک فرصت آموزشی و پرورشی برای تربیت نسل جوان در حوزه‌ های مختلف مذهبی و تربیتی و اخلاقی است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن کریم دانست و گفت: تلاوت قرآن کریم، توجه به معنی و تفسیر آیات کلام الله مجید، خودسازی، تهذیب‌نفس و روزه‌ داری، باعث رسیدن انسان به مرتبه‌ای در ماه مبارک رمضان می‌شود که نفس کشیدنش عبادت محسوب شود.

وی افزود: در همین راستا و برای به نتیجه و به هدف رساندن فرصت‌ها، اجرای طرح‌ های 16گانه مصباح در ارتش، نقشه‌ راه بسیار قوی و اثر بخش بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان از تداوم این مراسمات تا انتهای ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • چالش‌های ربیعی برای بازسازی ذوب‌آهن
  • واکاوی تقابل سپاهان و گل‌گهر؛ برد اقتصادی
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام نوعی جهاد است
  • اوسمار: تعطیلات برای ما فرصت خوبی است/ برای تمدید قرار دادم صحبتی نکردند
  • هلاس ورونا ۱ - ۳ میلان/ روسونری کاملا از یووه فاصله گرفت + فیلم
  • صعود شهداب به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال/ درگیری در ست پایانی
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • اوساسونا ۲ - ۴ رئال مادرید/ وینیسیوس جواب توهین را با دبل داد + فیلم
  • کاپلو: در تقابل میلان و رم هر تیمی در خط دفاعی کمتر اشتباه کند، برنده می‌شود